Starship SN10 ikinci denemesinde ilk kez yumuşak iniş yaptı!

Starship SN10 test uçuşu ilk kez aynı gün içerisinde iki kez denendi ve ikinci denemede yumuşak iniş yapıldı. Canlı yayın kaydını izleyerek geri sayımdan itibaren tüm aşamalarını görebilirsiniz. İnişten sonra bir süre dikey olarak kalmaya devam eden roket prototipi iniş sırasında oluşan bir yangının büyümesiyle infilak etti.
Bu yayından bir kaç saat önce gerçekleştirdiğim ilk yayında dearMoon projesiyle ilgili açıklanan çok önemli bir gelişmeyi paylaştım. Ay'a gidecek gönüllülerle ilgili bu gelişme hakkındaki ayrıntılı bilgiyi o videodan alabilirsiniz: azdrink.info/main/video/j43dpqmckn-eeXQ

Yüklə

Baxış
612,646

Şərh

  • Barış abi senin yüz heycandan sersemleşmiş :)

    Destroyer XLDestroyer XL9 gün əvvəl
  • Helal barış abi tr uzaya roket fırlatırsa onu da canlı yayın yaparsın izleriz

    Johnny JoestarJohnny Joestar12 gün əvvəl
  • Abi sen batikan arşivleriyle ilgili vidiyo çeksen

    Metehan AMetehan AAy əvvəl
  • Ohaaa

    MT KRAL 34MT KRAL 34Ay əvvəl
  • barış bey sn11 ile ilgili yayın yaparsın diye çok bekledik. inşallah en kısa zamanda yaparsınız

    Halis DoganHalis DoganAy əvvəl
  • Beni yargılayıp cahil olarak adlandirmacinizi düşünerek yorum yapicam roket oyuncak gibi duruyo ateşler fln efekt gibi sadece görüşüm

    langalangaAy əvvəl
    • @langa okey

      Zen CWZen CWAy əvvəl
    • @Zen CW önceki yorumuna cevapti o olayı başka yere de çekmeye çalışma özür diledin bende seni dalga geçmekle suçladığım için özür diledim anladıysan konuyu kapatalım olur mu aga

      langalangaAy əvvəl
    • @langa bu arada hayır dalga geçerek özür dilemedim ciddi şekilde özür diledim sadece şakasına cahil yazmıştım yani

      Zen CWZen CWAy əvvəl
    • @langa ve zaten yukarıda yazmışsın "sadece soruyorum" diye yani niye burda ciddi ciddi sana cahil yazıyım ki?

      Zen CWZen CWAy əvvəl
    • @langa evet ve sonra ise senden özür diledim ve şunuda söylüyorum sadece şakasına yazdım ve bunları söylememe rağmen sen kafana yazık yazıyosun ? ve hala cahil olduğumu söylüyorsun

      Zen CWZen CWAy əvvəl
  • Madem yıllar önce Aya gittiniz hatta o zamanki teknolojiyle birde aydan kalkarak hareket ettiniz o teknolojiyi alsaniza kendinize rol okarak neden surekli roketleri patlatiyorsunuz...Hahaha ne ayı yaaa bir yere gittiginiz yok tum dunyayı yıllarca salak yerine koydunuz...Soruma cevap verin hadi...Aya gidip kalkip geri gelebildiyseniz simdi niye roketleriniz patliyor 😅😅😅😅

    BilgisayarBilgisayarAy əvvəl
    • Bu roket aya gidilen roket değil cahil kardeşim aya gidilen roketler geri gelince dik bir şekilde inmiş mi bi baksana

      Emir AEmir A29 gün əvvəl
    • ÇÜNKÜ BUNUN AMACI AY DEĞİL MARS A GITMEK

      Ella PolleyElla PolleyAy əvvəl
  • Hababam sınıfında Kimya hocası gibi Hayret yine patladı demekki potasyumu tutturamadım.

    Penta Rizma.Penta Rizma.Ay əvvəl
  • Abi SN11 FIRLATILIYOR azdrink.info/main/video/nqKpuH2AooN1gIA

    RamilRamilAy əvvəl
  • Barış bey merak etiğim bir konu Challenger modelinden neden vazgeçildi. Yani genel hatlarıyla olumsuz taraflarından fikrim var ama. Geliştirilebilir miydi? Yada insanlık uzaya çıkmak için roket yerine mekik araçları kullanmayacak mı? Başka bir gezegene inme aşamasında elbette düz bir alan hayali kurulamaz ama bir mekiği de roket gibi iniş yapabilmesi için geliştiremez mi? Buna örnek verilebilecek savaş uçakları var biliyorsunuzdur. Bilimsel cevabı çok merak ediyorum. Saygılar.

    nightvitnightvitAy əvvəl
  • 4:54 fırlatılış anı.

    Ogün Nâhid KaracaOgün Nâhid KaracaAy əvvəl
  • Ben bir bilim adamıyım sana bir sözümü söylicem insan nasıl yaşayacağını değil neyle yaşayacağını bilmeli

    Kürşat DernekKürşat DernekAy əvvəl
  • Vay bee

    Mert ÇakırMert ÇakırAy əvvəl
  • Ay yüzeyine bu tip roketle iniş yapacak astronotlara yazık olur gibi düşünüyorum.

    tekin aslantekin aslanAy əvvəl
  • Sjsjs

    mrdenzimrdenziAy əvvəl
  • SN11 icin turkce bir yayin olmaycak mi.Tesekurler.

    kenedy rockkenedy rockAy əvvəl
  • Nasıl mama yeterli mi?

    Sait KoçSait KoçAy əvvəl
  • Bu kadar spacex ve Elon Musk güzellemesi yapıp, spacex in kurucu mühendisi ve arkasında ki asıl beyin olan Tom Mueller in adını dahi anmıyor olmana anlam veremiyorum

    Gökhan TekinerGökhan TekinerAy əvvəl
  • Abi tarsus 82 evler mahallesindeki kazı da ne cıktı bu konuda bir video hazırlarmısin

    Mustafa YalçınMustafa YalçınAy əvvəl
  • Roket indikten 8 dakika sonra patladı

    Ömer BİLİRÖmer BİLİRAy əvvəl
  • SN -11 fırlatıldı

    Ali GunesAli GunesAy əvvəl
  • 100/100 14 yaş arası ço izliyor

    ENDIR KRAFTENDIR KRAFTAy əvvəl
  • Barış abinin o mürettebatta olmasını isterdim, sırf onun bu bilime olan tutkusu adına

    Muhammed EmreMuhammed EmreAy əvvəl
  • “Eğer bir başka gezegeni Dünya’ya dönüştürecek gücümüz varsa; o zaman Dünya’yı da eski Dünya haline getirmeye gücümüz var demektir.” Neil deGrasse Tyson

    Au Da XoAu Da XoAy əvvəl
  • Benim anlamadığım bir mesele var: Uzayda başı boş gezen onca meteor var. Bunlardan neden hiç birisi dünyadan yollanan hiç bir uzay aracına veya uyduya denk gelmez? Ön görülmesi imkansıza yakın bir hesaplama söz konusu çünkü meteorların ani yön değiştirmesi için de pek çok neden var. Voyager 1 1977 den beri yolculuğuna devam ediyor, nasıl bir hikmetse hiç bir meteor zarar vermedi? Halbuki düşük bir olasılık değil bu!

    Selcuk TOPALSelcuk TOPALAy əvvəl
  • Aya gidersen net 30 m abonen olur

    İsTikLaL • s7İsTikLaL • s7Ay əvvəl
  • Sn11 nezaman fırlatılacak (sabırsızlıkla canlı yayını izlemek istiyorum)

    Kuantum DublajKuantum DublajAy əvvəl
    • +1

      Samet YılmazSamet YılmazAy əvvəl
  • Sadece maliyet için bunlar geliştiriliyor , eskiden mekiği uzaya çıkaran roketler yolda mekikten ayrılıyordu buda her seferinde yeni roket yapma ihtiyacı ve maliyet demekti , bu şekilde roketler uzaya mekiği çıkardıktan sonra geri dünyaya dönebilecek sadece yakıtını koyup tekrar kullanılabilir olarak bekleyecek

    Deniz DeryaDeniz DeryaAy əvvəl
  • Hic gideceklerini sanmiyorum kendi kendilerine oyun oynuyorlar ben dunyanin disinda cikildigina inanmiyorum zaten . Cikilabileceginede

    ercanzeynepercanzeynepAy əvvəl
    • Sen o zeka ile ancak evinden işine gidersin zaten boşver sen izleme bu videoları

      Deniz DeryaDeniz DeryaAy əvvəl
  • Bu kadar mutlu olduklarina gore aya hic gidilmemis kesin net!!!

    ercanzeynepercanzeynepAy əvvəl
    • @TURKISH POWER ne zaman gidildi

      Feyza •Feyza •Ay əvvəl
    • Ay'a gidildi.

      TURKISH POWERTURKISH POWERAy əvvəl
  • Sakalını kesme,, kısa kalsın

    Yusuf ŞahinYusuf Şahin2 ay əvvəl
  • 👌👌👌👋👋👋

    Halit ProHalit Pro2 ay əvvəl
  • Beğenmeyen 383 kişi NASA çalışanları

    SMMM Burak BayraktarSMMM Burak Bayraktar2 ay əvvəl
  • .

    It's sametIt's samet2 ay əvvəl
  • Bizlerde Uzay Çağında Yolculuk Ekibi olarak sizlere Uzay ve bilim hakkında videolar yapiyoruz ve Bunları bilim severlere ulaştırıyoruz. Perseverance aracının ve detaylı bilgilerini anlattığımız videomuz yayında. Eğer ilginizi çeker ve beğenirseniz kanala abone olmayı unutmayın. İyi Günler Dileriz :D

    Uzay Çağında YolculukUzay Çağında Yolculuk2 ay əvvəl
  • Abi sea dragon roketi ile ilgili bir video yaparmısın

    Besna DoğanBesna Doğan2 ay əvvəl
  • abi galiba sonradan patlıyo

    nabernaber2 ay əvvəl
  • abi memleketin ışığısın seni görüp aydınlanıyoruz.

    PROXPROX2 ay əvvəl
  • „gömmek serbest“

    Tutay BankoTutay Banko2 ay əvvəl
  • Abi eline ağzına emeklerine sağlık çocukluğumdan beri uzay hastasiyim sayende bu videolarla daha da çok heyecanlanıyorum çok sıkı takipcinim iyi ki varsın herşeyiyle kalite ❤️🇹🇷

    Fikret taşgülükFikret taşgülük2 ay əvvəl
  • Benim anlamadığım şimdi bile aya gitmek için çok zorlu koşullar yeni yeni aşılmaya başlanmışken ABD 1960 larda aya nasılsın gitti ?

    AsımAsım2 ay əvvəl
    • Aya gitmek problem degil.Bu cabalar mars icin.Nasasin bu konuda cok geri kalmasinin sebebi uzaya yonelik sovyetlere sonrasinda cine ve rusyaya karsi ugrasmasindan.

      Bilge Kağan yılmazBilge Kağan yılmaz2 ay əvvəl
  • 👍👍👏👏

    Məleykə İmanovaMəleykə İmanova2 ay əvvəl
  • Vizyonumuz ve Misyonumuz 1. Aşama - Yazılım ve Teknoloji şirketi kuracağız. 2. Aşama - Araştırma ve Geliştirme Merkezi kuracağız. 3. Aşama - Yakıta ihtiyaç duymayan, kendi enerjisini üreten motor teknolojisini üreteceğiz. 4. Aşama - Uzayda yakıta ihtiyaç duymayan Kütle-Etki-Tepki motor teknolojisini üreteceğiz. 5. Aşama - Uzaya 100’lerce 360 derece canlı yayın yapan uzay deoidleri yollayacağız. 6. Aşama - Kolonileşmeyi, uzay turizmini ve uzay madenciliğini geliştireceğiz. Her şey doğru soruyu sormak ile başlar. "Neden olmasın?" Büyük Fikirler, Büyük Global Şirketler Yaratır. Murat Güven (Girişimci)

    Murat GüvenMurat Güven2 ay əvvəl
  • Elon musk'un dünyaya meydan okuduğu roketi... FALCON STARSHİP

    İsk Kekekeİsk Kekeke2 ay əvvəl
  • Pizza kulesi mi !!!😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    İsk Kekekeİsk Kekeke2 ay əvvəl
  • Elon musk kral adamsın!!

    İsk Kekekeİsk Kekeke2 ay əvvəl
  • Krall adamsın!!!

    İsk Kekekeİsk Kekeke2 ay əvvəl
  • Tam uçtuğu anda trendyol reklamı geldi...😅😅😅

    İsk Kekekeİsk Kekeke2 ay əvvəl
  • Merhaba Barış Bey, nasılsınız? Umarım ki iyisinizdir. Öncelikle kendimizi tanıtalım, biz Uluslararası Genç Arayış Derneği (UGAD) olarak yeni bir gençlik grubuyuz. Grup olarak daha yolun çok başındayız. Yavaş yavaş gençlik grubundan gençlik kurumuna doğru ilerleme hedefindeyiz. Grupumuzda dezavantajlı toplumlarla çalışmalar gerçekleştirerek onların genç sesleri olmaya çalışmaktayız. Her şeyin ötesine geçmiş medya aracılığıyla bu alanda çalışmalar sergiliyor ve sizlerin de engin deneyimlerinizi bizlerle paylaşmanızı istiyoruz. Düzenleyeceğimiz söyleşide sizlerinde katılım sağlayıp söz alması bizler için çok değerli olacaktır. Fazla zamanınızı almayacak olan bu davetimize bizleri kırmayıp eşlik ederseniz çok memnun kalırız. Cevabınızı heyecanla bekliyoruz, kendinize iyi bakın☺️

    merve sertmerve sert2 ay əvvəl
  • Asıl Uçuş ne zaman olucak ?

    DEVØYZRDEVØYZR2 ay əvvəl
  • Uzayda her sey hareketli midir kendiliginden hareketsiz bisey yok mudur merak? :)

    Kadir K.Kadir K.2 ay əvvəl
    • Merhabalar çok güzel bir video olmuş ellerinize emeğinize sağlık. Bizlerde Uzay Çağında Yolculuk Ekibi olarak sizlere Uzay ve bilim hakkında videolar uretiyoruz ve Bunları bilim severlere ulaştırıyoruz. Perseverance aracının ve detaylı bilgilerini anlattığımız videomuz yayında. Eğer ilginizi çeker ve beğenirseniz kanala abone olmayı unutmayın. İyi Günler Dileriz :D

      Uzay Çağında YolculukUzay Çağında Yolculuk2 ay əvvəl
  • Gönlüm isterdi ki sen Türkiye için en çok takipçisi olan youtuber olman ama maalesef bu listeye bakınca ülkemizin gençliğinin çoğunluğu nerede olduğunu görüyoruz malesef

    MURAT AginMURAT Agin2 ay əvvəl
  • efso

    Selman AydemirSelman Aydemir2 ay əvvəl
  • Bir şeyi sevmek, gönül vermek, tutku yani.. Bu olsa gerek., roket yere indiğindeki barış abinin sevincine bakar mısınız

    MehmetMehmet2 ay əvvəl
    • @Biaheza ekleyemedim

      MehmetMehmet2 ay əvvəl
    • W • H • A • T • S • A • P • P •• M • E + • 1 • 2 • 2 • 6 • 2 • 4 • 0 • 2 • 4 • 8 • 4 DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN•

      BiahezaBiaheza2 ay əvvəl
    • BITCOIN'E YATIRIM

      BiahezaBiaheza2 ay əvvəl
  • Adamlar aşmış ileri teknikde ARGE çalışmaları var

    Mehmet DemirtaşMehmet Demirtaş2 ay əvvəl
    • W • H • A • T • S • A • P • P •• M • E + • 1 • 2 • 2 • 6 • 2 • 4 • 0 • 2 • 4 • 8 • 4 DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN•

      BiahezaBiaheza2 ay əvvəl
    • BITCOIN'E YATIRIM

      BiahezaBiaheza2 ay əvvəl
  • Sadece banami fake geldi görüntü sanki cgi filim cekimi 👌🏽👌🏽

    Onur YildizOnur Yildiz2 ay əvvəl
    • W • H • A • T • S • A • P • P •• M • E + • 1 • 2 • 2 • 6 • 2 • 4 • 0 • 2 • 4 • 8 • 4 DAHA FAZLA AYRINTI İÇİN•

      BiahezaBiaheza2 ay əvvəl
    • BITCOIN'E YATIRIM

      BiahezaBiaheza2 ay əvvəl
  • Barış Özcan uzaya gitmeyi en çok hak edenlerden birisi. Çok emeği ve inanılmaz ilgisi var gerçekten bu konuda. Gidemezse çok üzülürüm.

    KayaKaya2 ay əvvəl
    • BITCOIN'E YATIRIM

      BiahezaBiaheza2 ay əvvəl
  • Uçuyorum evet

    Umut ErdemUmut Erdem2 ay əvvəl
    • BITCOIN'E YATIRIM

      BiahezaBiaheza2 ay əvvəl
  • Size de 10:53 11:25 arası sanki bilgisayarda 3d ile yapılmış film sahnesi gibi gelmedi mi ? Yani Aya hiç gidilmedi kafası ile sormuyorum. Ama bana çok suni geldi.

    Ahmet DagdelenAhmet Dagdelen2 ay əvvəl
    • @Serhat Aktepe Bilgi için teşekkür ederim. İlgi alanında başarılar dilerim.

      Ahmet DagdelenAhmet Dagdelen2 ay əvvəl
    • @Ahmet Dagdelen kameralar ve lenslerle ilgileniyorum kendimce. O yüzden neyin nasıl görüneceği az çok bellidir. Ayrıca başka açılardan da yayın yapıldı. Yani eşzamanlı şekilde o an olacaklara uygun bir cgi görüntü önceden hazırlanamaz.

      Serhat AktepeSerhat Aktepe2 ay əvvəl
    • @Serhat Aktepe Herhalde dediğin gibidir. Mantıklı.Benim hiç bir bilgim ve de fikrim yok :)

      Ahmet DagdelenAhmet Dagdelen2 ay əvvəl
    • Kamera ve açı ile ilgili. Bir de geniş açı lens yüzünden.

      Serhat AktepeSerhat Aktepe2 ay əvvəl
  • Barış abi saol

    Ilyas BertjanovIlyas Bertjanov2 ay əvvəl
  • 👍👍👍👍👍👍👍

    ali royfanali royfan2 ay əvvəl
  • 👍👍👍👍👍👍

    ali royfanali royfan2 ay əvvəl
  • Barış abi bu da sonradan patlamış bunu tamamen başarlı sannedmiştim

    Zafer Can ÇelikZafer Can Çelik2 ay əvvəl
  • Barış kankam haberin olsun bu patladı

    Pratik BilgilerPratik Bilgiler2 ay əvvəl
  • Barış bey merhaba Mars Hakkı’da temel bildiler bulamadım.Ama bulgular sizde de yok. Mesela: 1-Mars’ta gece gündüz ısı ve ısı farkı 2-havada mevcut gazlar 3-tespit edilen elementler vs. gibi bilinen bir videonuz mevcut mu? Saygılar.

    Mehmet Reşit ÇelebiMehmet Reşit Çelebi2 ay əvvəl
    • 1- ısı farkı her bölge için aynı değildir. Güneş ışınlarının dik geldiği bölgelerde hava daha sıcak tıpkı dünya gibi. O yüzden kutuplarda donmuş su olabileceğini düşünüyorlar. Yani bu soruya net cevap bulamayabilirsiniz. 2- %95,97 karbondioksit %1,93 argon %1,89 azot %0,146 oksijen %0,0557 karbonmonoksit %0,0210 su buharı %0,0100 azot oksit %0,00025 neon %0,00008 ağır su %0,00003 kripton %0,00001 ksenon 3 ü ben de bilmiyorum.

      Serhat AktepeSerhat Aktepe2 ay əvvəl
  • Barış bey cidden çok faydalı ve kaliteli videolar sunuyorsunuz bize size sonsuz teşekkür ediyorum

    Bahtiyar AyrıçBahtiyar Ayrıç2 ay əvvəl
  • Barış abime bak nasilda seviniyor

    OYUN GEÇİDİOYUN GEÇİDİ2 ay əvvəl
  • Mükəmməl size başarılar

    OYUNLAR DÜNYASIOYUNLAR DÜNYASI2 ay əvvəl
  • Çok teşekkürler abi bu tarihi ana bizide dahil ettiğin için

    abi zula mobil çekseneabi zula mobil çeksene2 ay əvvəl
  • Bu adamı akıllı zannediyorsunuz. Uzay yok Nasa ve elon maskın zum videoları CGI ile yapılıyor. Para için uğraşan basit bir AZdrinkr. Uyanın Uzay yok Pandemi yok Dinler uydurma Güneş ve ay gök kubbenin altında. 1838 de olan yeryüzünün tamamını kapsayan toprak seli de Tartar kültürünü teknolojisini silen bir resetti. Daha onlarca konu var ama siz bunun gibileri ağzı açık dinliyorsunuz. Buda diğerlerinden topluyor ve tezgah iyi dönüyor. Bir gün bu ......... larla yüzyüze canlı yayında karşılaşmayı çoook isterdim.

    KAYNAK ,DELİ MANTIĞIKAYNAK ,DELİ MANTIĞI2 ay əvvəl
    • turkiyeyi de bahceli ve perincek yonetiyor aynen

      MFD DolaşMFD DolaşAy əvvəl
    • @KAYNAK ,DELİ MANTIĞI yav bi git.

      TURKISH POWERTURKISH POWER2 ay əvvəl
    • @TURKISH POWER çok güzel bir koyunsun.

      KAYNAK ,DELİ MANTIĞIKAYNAK ,DELİ MANTIĞI2 ay əvvəl
    • @KAYNAK ,DELİ MANTIĞI boş konuşma

      TURKISH POWERTURKISH POWER2 ay əvvəl
    • @Serhat Aktepe Facebook ta Mesut Arslan albümlerinde. Yakında AZdrink DE de olacak

      KAYNAK ,DELİ MANTIĞIKAYNAK ,DELİ MANTIĞI2 ay əvvəl
  • Adam olmasa dünya patlasa haberimiz olmicak 🤦‍♀️

    poyri Hoyripoyri Hoyri2 ay əvvəl
  • Hayranlıkla takip ettiğim bir projeydi

    Benim EvrenimBenim Evrenim2 ay əvvəl
  • 1

    Sinan BozkurtSinan Bozkurt2 ay əvvəl
  • Bizim kayıp milyar dolarların gittiği yer belli oldu . aya gitme hedefi 2023 ilginç değil mi.

    Emin TAŞEmin TAŞ2 ay əvvəl
    • Tabi belli oldu canım ülkeyi yedi bitirdiler siz hala bahane bulub

      Deniz DeryaDeniz DeryaAy əvvəl
  • Trendlere ciksin hadi

    RamoodRamood2 ay əvvəl
  • elon musk: SN10 başarılı (2021) elon musk: Dünya Andromeda gökadasına taşındı başarılı (2078 Barış Özcan:ben yetişemiyorum

    Umut Sefa KOÇUmut Sefa KOÇ2 ay əvvəl
  • YOLCULUĞUMUZA DAVETLİSİNİZ

    GeziHaneGeziHane2 ay əvvəl
    • :)

      İnsana insanlık yabancı.İnsana insanlık yabancı.2 ay əvvəl
  • İniş yaptıktan kısa bir süre sonra patlıyor

    muhammedmuhammed2 ay əvvəl
  • elın maskın içinde olmasını isteyenler layk atsın

    MB VideolarıMB Videoları2 ay əvvəl
  • BUGÜN CANLI YAYI YOOK NAPACAĞIM ŞİMDİ . YOKSA VARMI 😕😕

    ALİ şekerALİ şeker2 ay əvvəl
  • 10:52 animasyon gibi ya :) çok değişik.

    Ali KayaAli Kaya2 ay əvvəl
    • Kamera açısı o kadar iyi ki cgi gibi gözüküyo suffering from success

      Creeper Aw manCreeper Aw man2 ay əvvəl
  • Abi starşhip in inişten sonra patladığı soyleniyor

    Emirhan Pekturk PektürkEmirhan Pekturk Pektürk2 ay əvvəl
  • Bilerek isteyerek nasil bir cumle Baris.

    Emin ÇobanlarEmin Çobanlar2 ay əvvəl
  • Enfesti👌🏻 bu deneyimi yaşattığın, heyecanına Sevincine ortak ettiğin için binlerce teşekkürler barış abi iyi ki varsın😊

    Yeliz AygünYeliz Aygün2 ay əvvəl
  • hocam fezagirlerimiz uzata cikiyor ne dusunuyorsunuz bu isimle ilgili

    Burcu TurkguzeliBurcu Turkguzeli2 ay əvvəl
  • 1- Ay dünya atmosferinin özelliklerini taşımıyor. Hava yok. O zaman soru şu: bu roketin kanatçıkları o süzülmeyi nasıl yapacak. 2- Mars’ta veya Ay’da böylesi iniş yapacak düz ve sağlam zemini nereden bulacaklar.

    Atilla BaştürkAtilla Baştürk2 ay əvvəl
    • Yanlış biliyor olabilirim sanırım Starship ile yörüngeye uydu taşımak Falcon Heavy ile yörüngeye uydu taşımaktan daha ucuz

      Yılberk Alper SönmezYılberk Alper Sönmez2 ay əvvəl
    • Hatta şöyle bir şey var şuan her hafta starlink uydularını yörüngeye taşıyan Falcon Heavy 'nin yerini bile alması düşünülüyor.

      Yılberk Alper SönmezYılberk Alper Sönmez2 ay əvvəl
    • Bu Starship'in son versiyonu değil.Roket belli bir olgunluğa ulaştıktan sonra farklı versiyonları çıkacak. Örn : Kargo aracı , Mars aracı , Ay aracı falan. Örn Ay için geliştirilen versiyonda Ay'da iniş anında krater açmaması için bazı değişiklikler yapılacak.

      Yılberk Alper SönmezYılberk Alper Sönmez2 ay əvvəl
  • Müthiş

    Kayra ZenginKayra Zengin2 ay əvvəl
  • Bu neden aslidir

    SinirlPandaSinirlPanda2 ay əvvəl
  • Abı ben 2 çi sınıfda okudum zamanlar geleceyi göruyordum

    SinirlPandaSinirlPanda2 ay əvvəl
  • Değerli Barış bey sizi ilk 10k abone döneminizden beri takip ediyor ve çok başarılı buluyorum ancak ülkemizde yaşanan pek çok trajedik durumları gençlere aktarmayarak hatalı davrandiginizi düşünüyorum korkuyor olabilirsiniz ama en basitinden bir sma li masum bir çocuk veya bebek için bir video yapıp bağış toplayabilecekken masum bir çocuğa yardımcı olabilecekken kimseye yardımcı olmamanız benim kalbimi çok kırıyor ve size hiç yakışmıyor...

    Nilay IşıkNilay Işık2 ay əvvəl
  • abi abhram nilcorn kim diye video çekermisin? +1

    Cehennemin dibindekiCehennemin dibindeki2 ay əvvəl
  • Bu firmlarma boka çıkmadı 😆

    Ünal BOZKURTÜnal BOZKURT2 ay əvvəl
  • Neden paraşüt kullanmıyorlar diye sormuştum, cevabını merak edenler için şöyle bir bilgi buldum. SpaceX experimented with using parachutes in the past (mainly for their Falcon 1 vehicles, but also on the first 2 Falcon 9 flights), but parachutes are poorly suited to this application, as extreme speeds and loads cause them to shred. Parachutes large enough to recover the stage are also quite heavy, a weight which could be used for fuel for a propulsive landing and for primary mission assurance. Parachutes also cannot be steered. Essentially, this becomes a problem of people overestimating the amount of fuel required to bring the stage back, underestimating the weight of the parachute system (which would be in the hundreds of kilograms at least), and underestimating the fragility and controllability of a parachute system.

    Adil SariAdil Sari2 ay əvvəl
  • barış abi çernobil çekermisin isteyenler +1

    ibrahim enes uralibrahim enes ural2 ay əvvəl
  • Abi iyi ki varsin, sayende gerçeği öğreniyoruz... bir kalp bırakırsın.

    Aziz ZizaAziz Ziza2 ay əvvəl
  • yinemi patladık

    Hakan MecitHakan Mecit2 ay əvvəl
  • Abi sen geriye sayıyon 5 4 3 2 1 reklamda seninle birlikte sayıyo :D

    TRABZONLU_61TRABZONLU_612 ay əvvəl
  • azdrink.info/main/video/poS81oeZspGVh3Q

    яυвуנαηєѕlуяυвуנαηєѕlу2 ay əvvəl
  • 2027 : arkadaşlar marsa bilet aldım yarıgidiyorum

    Duran YildizDuran Yildiz2 ay əvvəl
  • bu video da neden dislike var

    SirErneoSirErneo2 ay əvvəl