Mars Helikopteri 14 Nisan'da başka bir gezegende uçan ilk makine olacak!

Cambly: www.camb.ly/s/IZKX8 Sınırlı sayıda indirim ve deneme kodu: 60nasa
Cambly Kids: www.camb.ly/s/XRJ16 23 Nisan'a özel indirim kodu: 20üç
Mars helikopterinin ilk uçuşu için CANLI YAYIN linki: azdrink.info/main/video/e562xJahl4t1Z2s
---
Geçtiğimiz Şubat ayında Mars’a gönderilen Perseverance rover’ının altında Ingenuity adlı minik helikopter vardı. Aylar süren milyonlarca kilometrelik yolculuğunu bu rover’ın karnında geçirdi. Sizlere canlı olarak aktardığım başarılı inişin ardından kendi denemesi için hazırlıklara başladı. Önce kilitlerini açarak roverdan ayrıldı. Sonra kendi güneş panellerini kullanarak şarj olmaya başladı. -90 dereceye düşen Mars gecelerinde tek başına ayakta kalabilmek için gerekli enerjiyi topladı. Ve nihayet geçtiğimiz günlerde pervanelerini açarak yerde ilk kez çalıştırmayı denedi. Bu aşamaya kadar her şey yolunda gitti. Bugün artık en önemli kısma gelindi. Eğer bir aksilik olmazsa 14 Nisan'da motorlarını tam hızla çalıştırarak Mars atmosferinde uçuşa başlayacak.

Yüklə

Baxış
666,575

Şərh

  • A

    Hasan CaliskanHasan Caliskan3 gün əvvəl
  • 1

    Sinan BozkurtSinan Bozkurt4 gün əvvəl
  • ewdws

    Arif babaArif baba6 gün əvvəl
  • Barış özcanın atatürk olduğunu anlamayan kalmamıştır umarım

    ata sayınata sayın8 gün əvvəl
  • barış özcan hukuk okumuş erdoğanın yerine barış özcanı cumhurbaşkanı yapalımmmmmmmm lütfennnnnnnnnnn barış abii siyasete atılmayı düşünür müsün düşün bence cumhurbaşkanı olll

    N.D.N.D.10 gün əvvəl
  • Göklere ulaşmak için daha ne kadar taş koyacağız. A.R.O.G

    Berkem GüneşBerkem Güneş11 gün əvvəl
  • Yıllar geçse de amacımdan vazgeçmedim, hala her videonun altına bu mesajı bırakıyorum. Uzun zamandır bir çok kez mail olarak attım, yorum olarak öne çıkarmak istedim fakat ulaşamayacağını ve okumak için bir fırsat bulamayacağını düşündüm her zaman. Bu tabuyu yıkıp pozitif auram ile bu maili ( aynı zamanda yorumu) yazıyorum. Biliyorum yoğun mail kutusundan bu maili göremeyeceksin. Videolarının altına kopyala yapıştır yaparak bunu göstermek isteyeceğim. Bu videoların altında da öne çıkamayacak bir yazı olacak ama olsun bir umut. Bir oyun düşün ki müziği, atmosferi, alt metin konusundaki başarılı planlanan evreni ve diyalogları ile sanatsal bir başyapıt, hikayesinin barındırdığı teknolojik gelişmişlik ve ‘kişi’ nin tam anlamı ile gelecek yıllarda bize gösterdiği gerçek teknolojik sonucunu çok güzel yansıtsın ve aynı zamanda eski yunan mitolojisinde felsefeciler tarafından Tanrı sıfatı ile bilinen ‘’Elohim’’ in oyunda bulunan evren üzerindeki tasarımı ( sırası ile Yunan, Mısır ve Roma mitolojisi içerisinde sanatsal olguları ile geçen bir evren ) ve oyunun genel olarak bitirilmesi için gereken tasarım çözümleri ile bu oyun tam olarak Barış Özcan youtube kanalına hitap ediyor ! Üretilmiş ve sanatsal anlamda tasarlanmış bu oyun tam anlamı ile video games dünyasında bir başyapıt. Bu fikri edinebilmek için bahsettiğim oyunun yorumlarını okumak bile yeterli. Kimisi oyunu oynarken gecenin bir yarısı ayağa kalkıp oyunu alkışladığını yazmış kimisi bir oyun değil de bir sanatçının elinden çıkmış ritüel olarak tanımlamış. Bu maili size ve kanalına ulaştırabilmek için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım. İnsanlarımızın sanat, tasarım ve teknolojinin her kırıntısına kadar felsefi boyutlarda sunulduğu bu oyunu oynamasa bile ne olduğunu ve konusu ile ilgili en ufak bir bilgi sahibi olmasını isterim. Gençliğimizin bu tarz hikayelere ihtiyacı olduğu kanısındayım. Ben Gökhan Kınay ( sosyal ağlarda: zibidingenyengen ) Bütün hayatımın varoluş amacını ve benliğimi sorgulamamı sağlayan bu başyapıtı sizin ile paylaşmaktan onur duyuyorum ! Mükemmel bir insan olmaya lütfen her zaman devam et Barış abi. Oyunun ismi: The Talos Principle

    Gökhan KınayGökhan Kınay11 gün əvvəl
  • Abi basarili oldu mu

    Aysel MuradliAysel Muradli11 gün əvvəl
  • Ağzınıza sağlık, çok güzel anlatmışsınız.

    ABDULHALİM ACARABDULHALİM ACAR12 gün əvvəl
  • Tr çok geride kaldı bu konularda üzülüyorum bazen

    Johnny JoestarJohnny Joestar12 gün əvvəl
  • Marstan getirilecek taşlarda zararlı virüsler bulunabileceği hakkında bilgiler var bunun üzerine video hazırlayabilir misiniz

    Lütfullah ÖrdekLütfullah Ördek13 gün əvvəl
  • abi çocuğun nasıl bu kadar güzel ingilizve konuşuyor sırrı ne

    ömer farukömer faruk14 gün əvvəl
  • 475 milyon km öteden canlı yayın he 😬 Yav kardeşim biraz sorgulayın biraz onca mesafeden nasıl canlı yayın yapıyor nasıl ses atıyor dünyaya nasıl resim gönderiyor bunu sogrulamadan inanan insanlar var . İnanmak düşünmeden daha kolay tabi😊

    Şahin KızılaslanŞahin Kızılaslan14 gün əvvəl
  • azdrink.info/main/video/j6TKqamW2XmYgow

    Serhat TurgutSerhat Turgut16 gün əvvəl
  • Hocam aklıma birşey takıldı.Siz bunu bize anlatıyorsunuz fakat bu Türkiye'de bizim ne işimize yarayacak bizene Mars'a kopyer gittiyse

    Best EditsBest Edits16 gün əvvəl
    • İşte ülke bu zihniyet yüzünden gelişmiyor.

      AbraxasAbraxas14 gün əvvəl
  • 👍👍👍

    ahmetkrglu22ahmetkrglu2218 gün əvvəl
  • Osmanlı'da Türk tarihinin ilk hava kuvvetleri kuruldu.Yanlış bilgi veriyorsun.

    red and whitered and white19 gün əvvəl
  • Barış bey çok güzel yorum yapıyorsunuz ağzına sağlık

    Haşim DoğanHaşim Doğan20 gün əvvəl
  • Oksijen üretmiş adamlar. Nerelerdesin Barış bey

    Sir PunhanSir Punhan20 gün əvvəl
  • MERHABALAR BARIS ABI IYI CALISMALAR ABI BANA ACIL ULAŞIRMISIN UZAT TASI ILE ALAKALI

    sinan baransinan baran21 gün əvvəl
  • normalde bilimdir bilmem nedir boyle konular ilgimi hic cekmiyo ama sen anlatinca bi anda bilim insani kesiliyorum abi xnsjzdj

    lalalalalala21 gün əvvəl
  • 01:58 solda havada siyah bir şey var. Başka bir karede de görünüyor.

    oXelightoXelight21 gün əvvəl
  • 44 mars gününü böylesine rahat şekilde söylediğinizde kendimi bilim kurgu filminde hissettim. Geliyor gelmekte olan.

    sezer sakallıoğlusezer sakallıoğlu21 gün əvvəl
  • Abi senden bir isteğim var hayvanlar üzerinde yapılan deneyler ile ilgili bir video yapar mısın 🎀 #saveralph

    Tuana YeniayTuana Yeniay22 gün əvvəl
  • Ralp videosu cek

    Kerpi TvKerpi Tv23 gün əvvəl
  • Her videonun sonunda çok önemli mesajlar veriyorsun ama anlayana tabi, ben yine de "Atam" diyorum başka bir şey demiyorum.

    YorumcuYorumcu23 gün əvvəl
  • BJK yeni kuruluyordu o zamanlar.

    YorumcuYorumcu23 gün əvvəl
  • Tahminim orada oksijen var galiba cekim gücünde var ola bilir

    Rahmi DönmezRahmi Dönmez23 gün əvvəl
  • Cambly ye kim ogretecek ingilizceyi? Linke tikladim acilan sayfada soru: Bu hesap kim için? Seçenekler: Ben - Çocuğum Alttaki butonda yazanı aynen aktariyorum: CONTİNUE Mesaj bu kadar.

    Zafer KocamanZafer Kocaman24 gün əvvəl
  • 3:37 Toprak, üzerinden geçen tekerleğin şeklini alabiliyorsa, pervanenin rüzgarıyla neden tozlar uçuşmuyor? Sıradan bir dron pervanesi 20 bin devire kadar çıkabiliyor. Dronun kanatları da bununla aynı. Bu durumda orada sıradan bir dron da uçabilir, onun denemesi neden yapılmadı?

    Kurallar olmazsa, düzen de olmaz.Kurallar olmazsa, düzen de olmaz.24 gün əvvəl
    • @Kurallar olmazsa, düzen de olmaz. dediğim gibi drone'un ağırlığı uzaya göndermek için çok fazla olurdu. Mars atmosferinde çok fazla iyon var ve sinyallerin parazitlenmeden atmosferde bi miktar mesafeyi aşması lazım. Bunun için de radyoaktif tozların etkileyemeyeceği çok yüksek titreşimli sinyaller göndermesi gerekir. Drone'larda kullanılan basit metal pillerin marsta kullanılamamasının sebepleri var birincisi dışarıdan gelen elektron ile yüklenmemesi ikincisi uzun süre dayanamaması üçüncüsü de ağırlığı mutlaka şu an unuttuğum başka nedenler de vardır. Bildiğim kadarıyla güneş enerjisiyle marsın kapkaranlık yüzeyinde uzun süre çalışabilen drone'lar üretilemedi. Normal bi drone'daki güneş enerjisini kullansalardı muhtemelen 5 dakika çalışıp 2 gün şarj olması gerekirdi çünkü marstaki gibi bi atmosferi iterek havalanmak çok fazla enerji gerektirirdi mutlaka bilim insanları sıradan güneş enerjisini kullanmaktan daha pahalı ama daha verimli yollar bulmuştur. Su ile marstaki iyonlaşmış tozlar karşılaştırılamaz bile. Şöyle bi örnek var marsta birkaç dakika güneşlenen bi astronot 20 yıl boyunca maruz kalacağı radyasyona maruz kalır. Boylesine sert koşullarda drone'daki bilgisayar pil ve motorların radyasyondan ve iyonize olmuş tozdan korunabilmesi için nasa ve diğer uzay kuruluşlarından bilim insanlarının yıllarca çalışıp geliştirdiği metal kaplamalar kullanılıyo bu metalin aynı zamanda hem hafif hem ısıya dayanıklı hem de radyasyon geçirmez olması gerekiyo. Ayrıca nasa artık güvenilir ve uluslararası bi kurum içinde hibtlisinden tut türküne kadar binlerce zeki insan çalışıyo senin benim gibi insanların aklına gelmiş olan şey nasa bilim insanlarının 20 kere aklına gelmiştir. Ayrıca bu drone'un diğer drone'lardan çok da farkı var mı bilemeyiz. Daha dayanıklı malzemeler daha güncel teknolojiler kullanılıyo olabilir ama neticede benzer motoru benzer kamerayı benzer bilgisayarı kullanıyodur.

      Ali UsAli Us20 gün əvvəl
    • @Ali Us Evet fotoğraf ama az ileride video var. Toprağın uçuştuğu video animasyon. Koskoca nasa için, sıradan bir drona, bunun sistemlerini bağlamak zor olmasa gerek. Bu helikopter sinyalleri doğrudan kendisi alıp göndermiyor. Tekerlekli araç aracılığı ile sinyaller gidip geliyor. (Öyle diyor nasa) Güneş enerjisi ile çalışabilen dronlar mevcut. Marsda kullanılacak pil, sıradan drona da dahil edilebilir, nasa bunu da yapabilir. Suya dayanıklı, yani suya düştüğü halde çalışabilen dronlar mevcut. Suya dayanıyorsa, toza da dayanabilir. 3:59 Kaldı ki bu aracın hareketli parçaları açıkta duruyor. Bu durumda bu araç nasıl çalışıyor?

      Kurallar olmazsa, düzen de olmaz.Kurallar olmazsa, düzen de olmaz.20 gün əvvəl
    • Bu bi fotoğraf, Pervanenin rüzgarıyla toprağın uçuştuğu video var zaten. Sıradan bi drone da uçabilirdi ama ağır olduğu için uzaya gönderilmesi zor olurdu. Sıradan bi drone kullanılsaydı dünyadan sinyal yakalayacak ve güneşten enerji sağlayabilecek bi cihaz bağlanamazdı. Mars aşırı soğuk bi yer özel olarak pil kullanılması lazım. Atmosfer radyoaktif tozlarla dolu olduğu için drone'un hiç bi aksanindan toz geçmemesi de lazım.

      Ali UsAli Us21 gün əvvəl
  • HAYVAN ÜZERİNDE DENEYE HAYIR !!!

    Yunus EmreYunus Emre24 gün əvvəl
  • azdrink.info/main/video/nZfLlmSfyWidYHQ

    Erdal UstaErdal Usta24 gün əvvəl
  • Neden yalan dolu bir sisteme hizmet ediyorsunuz? Dünya ile Mars arasında söylenen (ki o da ne kadar doğru meçhul) milyon kilometre mesafeye karşılık o aracı hangi sinyallerle kontrol edeceklermiş ? :)) Nasa hani insanlığa Ay'a gidildi yalanını yediren kuruma hala inananların olması da ayrı üzücü !

    Hasan ÇarpHasan Çarp24 gün əvvəl
  • ...yıl 2026...Türk hava kurumunun Mars şübesinin kurulumu ))) neden olmasın ?🤗👌👍

    Elshan JavadovElshan Javadov24 gün əvvəl
  • Ve başarılı oldu

    Sadece BURAKSadece BURAK24 gün əvvəl
  • Canli yayin cekebildiniz mi acaba

    keepitupkeepitup24 gün əvvəl
  • Kim soyledi Nasa mi😂😂😂once bi aya gitsinler ne isleri var marsta

    Kasim KayacanKasim Kayacan25 gün əvvəl
  • Bence kismen uçar

    cakicikcakicik25 gün əvvəl
  • Bu gun nasa helikopteri ucurmus. Nedense sen canli yayin yapmadan inanamiyoruz haberlere.

    Motor AVCISIMotor AVCISI25 gün əvvəl
  • 👏👏👏👏😊

    Emrah ŞanlıEmrah Şanlı25 gün əvvəl
  • Uçtu barış bey sonunda marsta araç uçtu :)

    Çağlar UğurÇağlar Uğur25 gün əvvəl
  • Merhaba Barış bey, ilk uçuş başarılı bir şekilde gerçekleşmiş. Sizin yorumlamanızla açıklayıcı bir video güzel olurdu. Sevgiler..😊

    Tolga ParlakTolga Parlak25 gün əvvəl
  • Helikopter uçtu ustaa nerelerdesin sen ya adam akıllı izliyemedik zaten senden başka türkçe çeviri yapanda yok uçtu gitti helikopter ya izleyemeden

    taha sahintaha sahin25 gün əvvəl
  • Abi yayın neden açmadın?

    RhelRhel25 gün əvvəl
  • Barış bey Benden duymuş olmayin ama mars helikopteri uçtu

    AGAH SERTAGAH SERT25 gün əvvəl
  • Ne oldu helikopterin uçtuğunu canlı yayınlayacaktınız?

    YÖRÜK HABER AJANSIYÖRÜK HABER AJANSI25 gün əvvəl
  • az önce helikopteri uçurdular. hayırlı olsun...

    fatih ergunerfatih erguner25 gün əvvəl
  • Abi yayını yapadın ama uçurdular bu arada 😅

    Mete MedeniMete Medeni25 gün əvvəl
  • Abi mars helikopterini kaçırdın :( yarım saat kadar önce başarıyla uçuruldu

    Ege ŞanlıEge Şanlı25 gün əvvəl
  • Ve sonunda mars helikopteri havalandı :)

    dogukan dokuzcudogukan dokuzcu25 gün əvvəl
  • Bugün tarih 19.04.2021 An itibari ile Marsta helikopter uçtu.

    Yunus EmreYunus Emre25 gün əvvəl
  • Abi uçtu uçtu.. kaçırdın.

    SERHATSERHAT25 gün əvvəl
  • azdrink.info/main/video/jI_Wm4qooqiEgqI....

    TR MORFENTR MORFEN25 gün əvvəl
  • Biri Barış Özcan'i uyandirsin Nasa canlı yayına geçti

    emrespaceemrespace25 gün əvvəl
  • Hocam nasa canlı yayın başlattı uçuşş bugünn olacaak

    Fenerbahçe AilesiFenerbahçe Ailesi25 gün əvvəl
  • Şuan canlı yayın da ilk uçuş var sen yoksun abi

    Yıldıray AlacıkYıldıray Alacık25 gün əvvəl
  • Bu yayın ne zaman olacak

    caspercasper25 gün əvvəl
  • Hani nerede bu helikopter bir türlü uçamadı. Kaç zamandır bekliyoruz. Başarısız oldu galiba.

    poyraz canpoyraz can25 gün əvvəl
  • ABİ 14 NİSAN BENİM DOĞUM GÜNÜMDÜ

    HELLOHELLO25 gün əvvəl
  • Barış abi bugün canlı yayın olacak mı mars helikopteri konusunda:)

    Mehmet Ali GüzelkokarMehmet Ali Güzelkokar25 gün əvvəl
  • Beyin göçü dedikleri bu olsa gerek çünkü Barış özcan sen bizim ülkeye bir beden büyüksün malesef seni ülkeye alamayız çünkü bizim eğitimcilere haksız rekabet olur ben şahsen seni yutbr olarak görmüyorum çünkü sen youtubun bir parçası değil ana parçasısın tek başına ilham kaynağısın seni seviyoruz çocuklarımıza örnek tek eğitimcisin sana başarılar dilerim.

    ReşitReşit25 gün əvvəl
  • Ne demiş Mustafa Kemal Atatürk ; Istikbal Göklerdedir...

    Şule ÖncelŞule Öncel25 gün əvvəl
  • Hazârfen Ahmed Çelebi uçmadi mi ilk ?

    gokcen cilasingokcen cilasin25 gün əvvəl
  • Günlər keçdi amma bu helikopter uçmadı, hələ də gözləyirəm 🤦

    İsmayil Camalovİsmayil Camalov25 gün əvvəl
  • Ünlü filozof ve NASA nın Türkiye temsilcisi barış yine sallamış

    Murat ÇınarMurat Çınar25 gün əvvəl
  • Yalan yalan yalan...

    Ahmet Mümtaz YILMAZAhmet Mümtaz YILMAZ25 gün əvvəl
    • @Ahmet Mümtaz YILMAZ allah şifa versin kardeşim

      Akif KaanAkif Kaan16 gün əvvəl
    • @Akif Kaan Gökkubbe asla geçilemez. Bunu Nasa da defalarca itiraf etti. Sahte Mars görüntüleri Kanada Devon adasında çekiliyor...

      Ahmet Mümtaz YILMAZAhmet Mümtaz YILMAZ16 gün əvvəl
    • sebep?

      Akif KaanAkif Kaan16 gün əvvəl
  • Ne yalan söyleyeyim en son cumlelerinde gözlerim doldu eline koluna sağlık

    Eda TolunEda Tolun26 gün əvvəl
  • masın atmosferi yok denecek kadar az hava yok dron nasıl ucuyor??? ( Mars’ın atmosferinde %95 karbondioksit gazı, %2 Azot gazı bulunur. ) mars daki ruzgarların ve dronun ucmasının sebebi bu gazlar mı??

    ERDEM OLUDENİZERDEM OLUDENİZ26 gün əvvəl
  • Dislike atanlar Atatürk düşmanları :)

    Murat PektaşMurat Pektaş26 gün əvvəl
  • Bir hafta oldu uçuramadilar galiba video gelmedi.

    caner Poyrazcaner Poyraz26 gün əvvəl
  • Barış abi diyarbakırlı ostronom ile bir video yapın lütfen

    SerhatSerhat26 gün əvvəl
  • Birisi bana açıklayabilir mi ? Helikopterler havanın aşağı itilmesiyle hava da kalırlar değil mi ? Peki marsta helikopter uçabiliyorsa, bi çeşit hava var demektir değil mi ?

    Mustafa GedikliMustafa Gedikli26 gün əvvəl
  • bariş o kafan o vucudamı aid

    Selim KelesSelim Keles26 gün əvvəl
  • Mars helikopteri hâlâ havalanamadı mı? Barış abi canlı yayın yapmamış da

    Damla NDamla N26 gün əvvəl
  • 😍

    G Duygu AydoğanG Duygu Aydoğan26 gün əvvəl
  • Ya arkadaşlar adam birkaç senedir düzenli olarak güzel içerikler sunuyor ve bizim de bir şeyleri başarabilmemiz için hem bilinçlendiriyor , hem de motive ediyor fakat her videosunun altına da yok Barış Özcan şöyle iyi yok böyle iyi diyede gereksiz yorum atıcağınıza biraz kendinizi geliştirin de az Barış Özcan vizyonuna sahip olun.

    Umutcan UçanUmutcan Uçan26 gün əvvəl
  • Arkadaşlar eğer bilmiyorsanız diye yazayım buraya. Helikopter 19 Nisan'da yani yarın havalanacak.Bilginiz olsun...

    Sinem GÜMÜŞSinem GÜMÜŞ26 gün əvvəl
    • @Murat Web Tekno ve Astronomi Merkezi

      Sinem GÜMÜŞSinem GÜMÜŞ25 gün əvvəl
    • Gaynak

      MuratMurat25 gün əvvəl
  • 10:20 dunya rekoru degıldır o oyle olsaydı acıdan duramazdık

    Kenan ÜnalKenan Ünal26 gün əvvəl
  • Beyin ölümü gerçekleşmiş birini haraket ettirebilen bir teknoloji.İster istemez aklıma evrenin askerleri filmini getirdi.Beynine çip yerleştirilmiş bir fare ,pentagona sızııp en gizli belgeleri çalıyor.Yine aynı şekilde uzaktan kontrol edilen karga sürüsü milyon dolarlık uçağı hurdaya ceviriyor..Bu teknolojinin kullanım alanında sınır yok gibi

    volkan ardavolkan arda26 gün əvvəl
  • Abi senin videolarını izleyince beynim yanıyor

    İbrahim Seyhatİbrahim Seyhat26 gün əvvəl
  • Yav he he amerikadan kanadaya ucacak 🤣🤣

    Pazarcikli YildirimPazarcikli Yildirim26 gün əvvəl
  • Abi benüm aklıma şu takıldı Mars'ta atmosfer yok e ne ıtıcek helikopter uçması için havanın olması lazım nasıl uçucak

    Yağmur BayarYağmur Bayar26 gün əvvəl
    • Marsta atmosfer var ama dunyaninkinden biraz daha ince

      Maho AğaMaho Ağa26 gün əvvəl
  • Barış abi japonyadaki taiji yunus katliamı hakkında video yapar mısın rica etsem

    mervisile_mervisile_26 gün əvvəl
  • Barış abiyi izlerken kendimi fazla zeki sanan tek ben miyim acaba 🤔

    sevda sezginsevda sezgin26 gün əvvəl
  • Lütfen sadece gençlere bilgi vermek amaçlı Türkiye'nin durumu hakkında bilgi verirmisiniz beğenelim arkadaşlar ki görünür olalım

    mücadele ruhu! forevermücadele ruhu! forever26 gün əvvəl
  • Bu adamın çocuğunu aşırı kıskanıyorum

    Eylül KarakayaEylül Karakaya26 gün əvvəl
  • merhaba,çok güzel video

    narmennarmen26 gün əvvəl
  • Barış abi, uzaydaki helikopter den haber yok galiba

    #Kara- #Denizli#Kara- #Denizli26 gün əvvəl
    • Teşekkür ederim, cevaplarınız için

      #Kara- #Denizli#Kara- #Denizli26 gün əvvəl
    • @Eren Akkaya evet herhalde oyleydi

      L o l t i l e e n xL o l t i l e e n x26 gün əvvəl
    • @L o l t i l e e n x 19 Nisan diye biliyorum nasa Twitter hesabında öyle bahsetmişti

      Eren AkkayaEren Akkaya26 gün əvvəl
    • Yada 23 nisana ertelendi 🙃

      L o l t i l e e n xL o l t i l e e n x26 gün əvvəl
    • 19 nisana ertellendi 🤗

      L o l t i l e e n xL o l t i l e e n x26 gün əvvəl
  • Mükemmel bir mesajla biten, harika bir video✌️

    Nadir DalkılıçNadir Dalkılıç26 gün əvvəl
  • 14 Nisan değil 19 Nisan olacaktı!

    M. Bülent AbacıM. Bülent Abacı26 gün əvvəl
    • @Tuğrab Kızmaz Bunları biliyorum! Burada verilen tarih eskidiği için uyarıyorum!... 😎😎😎

      M. Bülent AbacıM. Bülent Abacı26 gün əvvəl
    • Videonun yayınlandığı tarihe bakarsanız tarih doğru. Açıklamalar kısmında canlı yayın için bir hatırlatıcı var. Orada güncelleniyor tarih ^_^

      Tuğrab KızmazTuğrab Kızmaz26 gün əvvəl
  • Su dislike atan omurgasızlar kesin yanlışlıkla basmıştır🙄öyle tahmin etmek istiyorum.

    Emine Ö.S.Emine Ö.S.26 gün əvvəl
  • #SaveRalph Hakkında video gelsin lütfen 😓

    EfeEfe26 gün əvvəl
  • abi anime kızları gerçekmi

    VΞΝGΞUSVΞΝGΞUS26 gün əvvəl
  • Mars saatine göre 12:30 harikulade olmuş :D

    CasabonCasabon26 gün əvvəl
  • 23 nisana mı alındı ne oldu ertelenip duruyor

    MEHMET TURKMENMEHMET TURKMEN26 gün əvvəl
  • Dinozorların soyundan gelen canlılar hala var mı? Bu konu ile ilgili video atabilirmisin?

    Tatlı pisilerTatlı pisiler26 gün əvvəl
  • Uzayda neden ☢️ radyasyon var ?

    Sak LıSak Lı26 gün əvvəl
  • yine ertelendi

    Muhammed ŞİMŞEKOĞLUMuhammed ŞİMŞEKOĞLU26 gün əvvəl
  • Abi atomu parçalar mısın

    Mevlüt mert SönmezMevlüt mert Sönmez26 gün əvvəl
  • azdrink.info/main/video/cGmsqmeZmYtgmms

    Ahmet AYAOKUAhmet AYAOKU26 gün əvvəl