Did the moon landing ACTUALLY happened?

50 years ago, on July 20, 1969, for the first time, two people landed on another celestial body from Earth. In the following years, 6 more manned flights took place to our beloved satellite and a total of 12 people walked on the surface of the Moon. These people are all American and NASA astronauts. I told you three sentences and I gave the source of this information in the last sentence. What if this information is not correct?
Did the moon landing actually happen?

“We never went to the moon" We see that the first answer to this question was not given with this book. In my last week's video, I told you that when you search for conspiracy theories, you will usually come across one source. That's the book. It was published in 1976, seven years after. The claims in the book form the basis of the discourse developed later on this subject.

NASA did not have the technology to take people to the Moon in the 1960s.
Stars do not appear in photos taken on the moon's surface.
There are optical anomalies in the same photos.
Lunar modules landing on the moon would have to form a huge cloud of dust after landing.
It is impossible to take and operate TV equipment that can broadcast live to the moon.
Because the temperature on the moon surface was too low or too high, the cameras of astronauts had to be melted or frozen.

Many more have been added to these claims over the years. I would like to dwell on the most important claims, since it is not possible to talk about it all within a video period. Answer more rational questions like, nasıl How did they get through the Van Allen radiation belt?. Let's start with technology first.

In the 1960s, NASA had the technology to take people to the Moon. Not only the Americans but also the Russians had such technology. The Apollo spacecraft even used a digital computer. With 2 kb of RAM and 36 kb of ROM, it was a computer that couldn't match today's watches, but it was enough for such a task. If friends of my generation watched the demos for Commodore 64, they might remember what can be done even with small data. 2 minutes 21 seconds of this clip in animation and music, only one person wrote 256 bytes code. It was quite advanced and sufficient for the Apollo era. In addition, spacecraft was not entirely dependent on the computer in itself. Already during the first landing of this computer Apollo 11 has failed and the landing took place. As the Soviet Union was far behind in computer technology, they were able to replace only computers with space calculators in space projects in the Moon projects. With this method, Ay’a managed to download the Luna 2 on September 13, 1959, 10 years before the United States. Yes, the first man-made object reaching the Moon was sent by the Russians. In short, it was technologically possible to send and download a spacecraft to the Moon at that time. It was risky and difficult to send people there. In fact, it's easy to bring them back to Earth alive after sending them to the Moon. So you know what the real question is? Despite all these risks, why did we go to the Moon?
~
The full text of the video and the resources I use are available on my website: barisozcan.com/aya-gercekten-g...
~
ALL VIDEOS ► bit.ly/barisozcanvideolar
To watch my new videos ► bit.ly/barisozcanyoutube
For adding subtitle ► azdrink.info_cs_p...
~
BarisOzcan
BarisOzcan
BarisOzcan
BarisOzcan.com/sikca-sorulan-s...

Yüklə

Baxış
4,516,730

Şərh

  • bizde 4 yılda gidicez hedef 2023 :D

    kleopatra güçlükleopatra güçlü13 saat əvvəl
  • Gidilmedi hersey senaryo

    Captain MalachiCaptain MalachiGün əvvəl
    • @Ali Kurtuldu ahahhaha helalll

      Trabzon 61Trabzon 614 saat əvvəl
    • Şey yazmayı öğren sonra komplo teorisi öğrenirsin

      Ali KurtulduAli Kurtuldu9 saat əvvəl
  • Madem gidildi yıldızlar neden görünmüyor hiçbir fotoğraf larda???

    Ramazan KayaRamazan Kaya4 gün əvvəl
  • Yarış yerine dostluk yapsanız jupiterin 1080 netlikte voyecır 1 ve 2 fotoraflarını kopyalı hali değilde gerçek fotoğrafını çekersiniz yaa

    tülay pekertülay peker4 gün əvvəl
  • 2023 Birleşmiş Milletler: Dünya aslında Düz. Şaşırmayın lan gülün diye.

    Umut ÇelikUmut Çelik4 gün əvvəl
  • Dalga geçiyorlar!

    Umut ÇelikUmut Çelik4 gün əvvəl
  • Hikaye ne aya gitmesi

    Zismail ZkorkmazZismail Zkorkmaz5 gün əvvəl
  • 60 yıllarda gidildi!! Ama ondan sonra neden gidilmedi ? Ve o zamanki teknoloji pek iyi değildi. 🙃

    Memleket sevdalısıMemleket sevdalısı6 gün əvvəl
    • @Aziz Karakoç Ne alaka?

      sametsamet3 gün əvvəl
    • @samet sen ıss'de inanmıyorsundur şimdi

      Aziz KarakoçAziz Karakoç3 gün əvvəl
    • @Aziz Karakoç Adamın profesör olması mı gerekiyor? Her türlü belgeye dikkatli araştirmalar ile dogruluğunu anlayabilirsin. Google bu konu ile ilgili başlığı yazıp yüzlerce makaleye ulaşabilirsin. 5 dakika bile sürmwyecek birşey için buraya makale mi atayım ?

      sametsamet3 gün əvvəl
    • @samet barış özcan profesörmü ? Bilgili olabilir ama sadece bir youtuber gerçek profesor ve bilimcilerin makale ve yazılarını biraz oku

      Aziz KarakoçAziz Karakoç5 gün əvvəl
    • Barış abimiz videoda açıkladı sorunu ama videoyu sonuna kadar izlemediğin için devam etmen normal.

      sametsamet5 gün əvvəl
  • Kesinlikle gidilmedi ve gidilemiyecekte bir yere kadar ondan sonrasına müsade yok.

    Memleket sevdalısıMemleket sevdalısı6 gün əvvəl
    • neden müsade yok :D

      can erkincan erkin4 gün əvvəl
  • Dünya düz ise ??🙄🤔

    M.I.T. TCM.I.T. TC7 gün əvvəl
  • valla o araçla nasıl gidilmiş bende merak ediyorum. ayrıca NASA tarafından o uzay aracına yaklaşılması ve incelenilmesi yasak.

    Shine AwayShine Away7 gün əvvəl
  • Ay zaten aydın niye adamların gölgesi var

    Alisina GökayAlisina Gökay7 gün əvvəl
    • oraya güneş vuruyo :D

      can erkincan erkin4 gün əvvəl
  • Yalan. Beyaz irk ve dini ayrimcilikcilarin yalanlari bu konularda birlik kurmuslar..!

    olo ictolo ict8 gün əvvəl
  • Sende akil yok, yani kendini akilli sanma

    harald Triggeharald Trigge8 gün əvvəl
  • Kıyamet günü ay dünyaya çarptığında en yakın şekilde incelemiş olucaksiniz

    Elifnur KüçükoflazElifnur Küçükoflaz9 gün əvvəl
  • nasa seni iyi beslemiş barış bey. onların sözcülüğünü yaptığından belli. sen onlara karşı görünerek onların yanında olduğun belli oluyor. bu bir cambazlıktır. sende, o sahiplerinde merak etmesin kimse aya adam gönderemecek. o hayalle geberip gidecekler.

    adem karaadem kara9 gün əvvəl
  • Covid nasıl bir yalansa buda oyle bir yalan barış bey bazı şeyleri görmek için kör olmak gerekiyor siz Kuresel devlet üstü Hegomonyadan haberiniz yok sanırım ben inanmamayı tercih ediyorum her iki yalanada covid ve apollo

    Mete Burak DemirbaşMete Burak Demirbaş9 gün əvvəl
  • Seni severdim barış abi ama buraya kadarmış. Bütün videolarını izledim hepsi mükemmel ama bu saçmalık hariç tamam anlatmışsın ama sen de inanmıyorsun anlattığına NASA’nın yalanlarını bize anlatman beni üzdü.

    Murat AkdumanMurat Akduman9 gün əvvəl
  • Abi dine göre bu yalan çünkü kuranda şöyle geçer. BİZ SİZE GÖĞÜN KAPILARINI KAPATTIK. İLAHİ BİR GÜÇ OLMADIKÇA SEMALARI GEÇEMEZSİNİZ.

    Tombalak TosbağaTombalak Tosbağa10 gün əvvəl
  • şimdi gitsinler hd video çeksinler o zmnlar da gitmişler derim 50 yıldır okadar gitiler hiç hd video yok bir tane yapsınlar böle kendilerini çeksinler ekranı kapamadan dunyayı göstersinler ndn yapmıyorlar :D

    erdal kayaerdal kaya10 gün əvvəl
  • aya gidilmedi bence sadece makineler gönderildi

    erdal kayaerdal kaya10 gün əvvəl
  • tek bir şey merak ediyorum aya gitsen elinde kanera olsa ilk çekeceğin şey ne olurdu ? (bence dunya ?:)

    erdal kayaerdal kaya10 gün əvvəl
  • bunlar 50 sene önce ay üstünde şarkı söyleseydiler bugün zaten otel kurmuşlardı aya (yüzeyinde astronot gezdiğine inanmıyorum maalesef)

    Ahmet ugurtayAhmet ugurtay10 gün əvvəl
  • 1milyon tlye aya yolculuk yapılıyor artık

    Eyüp Kaan ama Sad olanEyüp Kaan ama Sad olan10 gün əvvəl
    • o elon muskin projesi normalde roketi yapmak çok pahalı

      can erkincan erkin4 gün əvvəl
  • Sonlarda çalan gitarlı müziği bilen varsa cevap verebilir mi?

    Abdulhaluk ATUĞAbdulhaluk ATUĞ11 gün əvvəl
  • Yorumlarda hala inanmayanlar var cidden şaka gibi

    Fırat YılmazFırat Yılmaz12 gün əvvəl
  • Güzel Video

    HALİD YİĞİTHALİD YİĞİT12 gün əvvəl
  • Aya ilk gidiş 1969 daymış. Aradan 52 yıl geçmiş ve teknoloji o kadar ilerlemesine rağmen hala aya ait reel ve net bir foto yok. Yalancıları taktir ederim yalana inananların sayısı kadar...barışcım sende nasa ile bozdun galiba varsa yoksa nasa ve uzay.. sanırsın apollo yu sen yaptın. Tarzını değiştir yalancıların avukatlığını bırak...

    Yunus SumerYunus Sumer12 gün əvvəl
    • Kardeşim o zaman bizde gidemiyecez ???

      can erkincan erkin12 gün əvvəl
  • türkiye: bizim roketler hazır bak her an ayuya gidebiliriz amerika nın göbekli başkanları :whatttttttttt the f,

    Havvanur AlkanHavvanur Alkan13 gün əvvəl
  • 70 ler de boktan bi teknolojiyle ay a gidebiliyorsun yıl 2021 starlink 5g hologram vs gibi envai çeşit teknolojik gelişmeler havada uçuşuyor ama 1972 den beri ay dan haber yok öyle mi ? Yani ay tecrübesi var ama yıl 2021 ay dan haber yok neymiş maliyetmiş kıl tüymüş he abi he. Hala ısrarla bunlara inananlarda hipnoz olmuş gibi.

    anthony anthonyanthony anthony13 gün əvvəl
    • @anthony anthony 😑

      Aziz KarakoçAziz Karakoç5 gün əvvəl
    • @Aziz Karakoç o kadar haklısın ki kardeşim resmen nutkum tutuldu ne kadar malmışım ya Allah benim belamı versin kendime diyecek başka bişey bulamadım

      anthony anthonyanthony anthony5 gün əvvəl
    • @anthony anthony sende max 1 k izlenen spastik asosyal kişilerin komplo teori videoları ile kendini avut herşeyi bildiğinizi sanın eskiden bende öyleydim 14 yaşında felan sonra ne kadar saçma olduğunu anladım 8 yıl ve aralarında türklerinde olduğu 400.000 kişi ve milyarlarca dolar zaten kandırma amaçlı yapılmıştı !

      Aziz KarakoçAziz Karakoç5 gün əvvəl
    • @anthony anthony sende max 1 k izlenen spastik asosyal kişilerin komplo teori videoları ile kendini avut herşeyi bildiğinizi sanın eskiden bende öyleydim 14 yaşında felan sonra ne kadar saçma olduğunu anladım 8 yıl ve aralarında türklerinde olduğu 400.000 kişi ve milyarlarca dolar zaten kandırma amaçlı yapılmıştı !

      Aziz KarakoçAziz Karakoç5 gün əvvəl
    • @Aziz Karakoç That's one small step for man, one giant leap for mankind. (İnsan için küçük, insanlık için büyük bir adım.) bazılarında da farklı farklı çeviriler, takılmadan ezbere yazdım geçtim böyle bktan bi yerden vuracağını hesap edemedim hehe

      anthony anthonyanthony anthony5 gün əvvəl
  • aya hiç gidilmedi ay bir plazmadır ya bir toprak parçası değil

    ahmet yıldızahmet yıldız13 gün əvvəl
    • 9aw*opflşsdçsdközfşlasç ironi dimi ydünya ironisi :D

      can erkincan erkin12 gün əvvəl
  • 10:16 dımp dıdımp dımp dımp dıp

    Efe AytekinEfe Aytekin13 gün əvvəl
  • bazı kamera açıları ve hareketleri çok profösyönel. o zamanda orda mümkün değil.

    Ömer KapukayaÖmer Kapukaya13 gün əvvəl
  • aya gidilmedi demek mantıklı olmayabilir ama bazı görüntüler sonradan ekleme olması muhtemel.

    Ömer KapukayaÖmer Kapukaya13 gün əvvəl
  • 16:27

    society for artsociety for art14 gün əvvəl
  • laf olsun torba dolsun

    Veysel bozVeysel boz14 gün əvvəl
  • Hayır gidilmedi

    Dünya DüzDünya Düz16 gün əvvəl
    • @can erkin evet gidemiyicez

      Dünya DüzDünya Düz12 gün əvvəl
    • @Dünya Düz bizde gidemiyecez o zaman ?

      can erkincan erkin12 gün əvvəl
    • @Dünya Düz Hem,dünyanın düz olduğuna neden inanıyorsun?

      Mehmet MutluMehmet Mutlu13 gün əvvəl
    • @Dünya Düz Ama ben Diyanet işlerinin yaptığı yorumu okudum.Bu araştırmalar Allah'a şirk koşulacak şekilde yapılmadıkça gayet normaldir diyor.Ve bu kubbe dünyanın gazdan oluşan atmosferidir ki bizi uzaydaki yabancı maddelerden ve güneşin zararlı ışınlarından koruyor.Büyük bir kuvvet olusturmadikca gidemezsiniz.Evet Allah'ın izni olmadan gidemeyiz.Ama insani açıdan gayet de büyük bir güç oluşturuldu.Ayette de bahsedilen o zaten.Ve bu şekilde de aya gidildi bir kaç defa.Ve Biz Allah'ın yarattığı evrenleri ve gezegeni keşfetmeye insanlık olarak devam edeceğiz.İslam bir bilim dinidir.Ve Müslüman olduğum için çok mutluyum.Allah in yarattıklarını keşfetmekten de hiç kaçınmayacağım.

      Mehmet MutluMehmet Mutlu13 gün əvvəl
    • @Mehmet Mutlu 'Göğü de korunmuş bir tavan yaptık. Yine de onlar gökyüzünün âyetlerine aldırmıyorlar.' (Enbiya 21/32)

      Dünya DüzDünya Düz13 gün əvvəl
  • Ay a hiç kimse gitmedi ve gidemez!!!

    fuad mursudovfuad mursudov16 gün əvvəl
    • @fuad mursudov İyi de çoktan gidildi dostum.

      Mehmet MutluMehmet Mutlu13 gün əvvəl
    • @Mehmet Mutlu 300 yıl geçse bile hiç kimse gidemez dostum.

      fuad mursudovfuad mursudov13 gün əvvəl
    • Gidildi dostum.

      Mehmet MutluMehmet Mutlu13 gün əvvəl
  • O dönem aya hurda bile gönderemezlerdi insan gidip gelmiş öyle mi?

    hyper idshyper ids17 gün əvvəl
  • Ayda görünen yaratıklarla ilgili bir video var bu konu hakkında fikrin nedir

    Ekrem ŞahinEkrem Şahin17 gün əvvəl
  • Bu adam ay yok dese inanırım

    EzelEzel17 gün əvvəl
    • Hshsbdbsjskjsjdj

      Mehmet MutluMehmet Mutlu13 gün əvvəl
  • Barışcım maymun gönderilmeyen yere insan gönderilmez

    ekoeko17 gün əvvəl
  • BU VİDEO DA ANLADIM Kİ REKABET OLMASA BU DÜNYA DEVLERİ OLARAK NİTELEDİĞİMİZ DEVLETLER BİR TAŞI DAHİ OYNATMAZLAR

    ismail simkoismail simko18 gün əvvəl
    • doğru

      can erkincan erkin12 gün əvvəl
  • Yazık valla Türklere yazık ! “Üzülüyorum “ her şeyden mahrum olmamızın tek suçu biziz özeleştir yapmamız gerek hem de çokkk

    My DerivativeMy Derivative19 gün əvvəl
  • hidra ölüme inat ne alaka :D

    zaza20 gün əvvəl
  • barış abi anlamadığım şey o günlerde bu van allen kuşağından geçilebiliyoken bugün neden NASA mühendisleri bunu aşılması gereken bi sorun olarak görüyo ve kendileriyle çelişiyolar marsa gitmemiz için bu bi sorun değil o zaman

    Can NalcıCan Nalcı21 gün əvvəl
    • Mars daha farklı mesafesi falan o zaman bir yarış vardı ve yarış bittiği için dahada gerekmedi şimdi ise yarış tekrar başladı

      Dark BlueDark Blue13 gün əvvəl
  • Admalar uzay gemisi ne hesap makinasi takmişlar

    Ali YilmazAli Yilmaz21 gün əvvəl
  • HERHALDE BİZİM ÜLKE UZAY NE DESEK BİLMEZLER

    melis eylülmelis eylül22 gün əvvəl
  • ayda yıldızların görünmemesinin nedeni ay güneş ışığını yansıtıyor

    emel sunguemel sungu22 gün əvvəl
  • eğer inanırsan, yalan da rüya da gerçek tir .

    mavi dünyamavi dünya22 gün əvvəl
  • 9:17 appolo 13 13 gizemi

    Alchemist WRAlchemist WR23 gün əvvəl
  • Aya gitmek için o bize firlatilirken yer yerinden oynuyor depremler oluyor sanki. Peki geri nasıl geliyorlar.nasil kalkış yapıyor roketler

    Bestekar sefaBestekar sefa24 gün əvvəl
    • Yer çekimi ayda daha az

      Deniz CelapDeniz Celap19 gün əvvəl
  • DİYELİM AYA GİDİLDİ YIL KAÇ 19-- BİŞİ BİŞİ ŞUAN 2021 ANNEMİZE AYA GİDİYOM AKŞAM DÖNERİM DEMEMİZ LAZIMDI GİDER GİDER GELİRDİLK

    IŞKKŞI 🎂IŞKKŞI 🎂24 gün əvvəl
    • @Mehmet Mutlu aga bunlara yazmak eğlenceli dimi la djıkasojmldöqsad

      can erkincan erkin12 gün əvvəl
    • @IŞKKŞI 🎂 Neymiş benim mantığım.Hadi anlat.

      Mehmet MutluMehmet Mutlu12 gün əvvəl
    • @Mehmet Mutlu senin mantığını burdan anlayabiliyoruz

      IŞKKŞI 🎂IŞKKŞI 🎂12 gün əvvəl
    • @Dark Blue ayn

      Mehmet MutluMehmet Mutlu13 gün əvvəl
    • Barış abi zaten açıkladı senin dediğin aslında doğru diyebilirim o zamanlar yarış vardı ve ABD gitti sonra yarış bitmişti artık uzayla pek ilgilenmiyorlardi hatta o zamanlar bundan 20 yıl sonra falan kim bilir nerelerdeyiz falan diye söylerlerdi ama yarış bitmişti gerek kalmadı ilerlemesine ve şimdi yarış tekrar başladı umarım anlamissindir

      Dark BlueDark Blue13 gün əvvəl
  • SSCB BILE REDDETMEDİ CANIM MİLLETİM HALA REDDEDİYOR (HE HE VAN ELLEN😄😄)

    leon kennedyleon kennedy24 gün əvvəl
  • Hidra Ölüme inat

    Erdem SipahiErdem Sipahi25 gün əvvəl
  • 18:22 Tiplere bak lan çok tatlı,

    NBA UtkuNBA Utku25 gün əvvəl
  • Neden tüm gezegenler yıldızlar yuvarlakmıdir

    Ali cevat KeskinAli cevat Keskin26 gün əvvəl
  • Cevabı 00:56 da vermiş zaten. Ondan sonrasını izlemeye gerek yok. Kalkıp bize yalan olabilir diyecek değil ya.

    Gokhan KorucaGokhan Koruca27 gün əvvəl
  • Acaba ay dünyanın gelecekteki hali mi?

    AdrinetteAdrinette27 gün əvvəl
    • yesn't

      can erkincan erkin12 gün əvvəl
  • Kesinlikle gidilmedi. Aydaki karamso toprağa bakın zaten o ucuz çekimin hilesini ortaya çıkartıyor. Ayda humuslu toprak varda Bİzmi bilmiyorduk 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Black holeBlack hole28 gün əvvəl
  • aya gidilmediğine inanan insanların çoğu bu videoda tek argüman göstermiş *Nasa van ellan kuşağından geçebilecek bir araç geliştiriyor peki nasıl 1969 da gidildi beyninizi çalıştırın* arkadaşlar nasa van ellan kuşağından sıfır hasarla geçmek üzere bir araç yapıyor insanlara araştırın demeden önce siz araştırın araştırmak istemiyorsanız nygmanın uzaya gidilmedi diyip dünyadan hareket eden bulutları gösterdiği videoları izleyin

    GummaGumma28 gün əvvəl
  • Yalandı aya heçkim getmeyib NASA-nın Amerikanın yalanları hamısı yalandı

    Ruslan AgalarovRuslan Agalarov28 gün əvvəl
  • yav hehe

    experience 23experience 2329 gün əvvəl
  • Aya nasil gidiyorsun sen. 150° derece sicaklikta sen nasil yasayabilirsin. Ayin Hava durumu 150° buda Ozan tabakasi bulunmadin dan dolayi Ay da su an 300 ve 400° varan sicaklik var. Dünya da Atmosferin Ozon tabakasi bulundugundan dolayi Hayat var. Eger Dünyada Ozon tabakasi olmasaydi Dünyada su an 200° dereceyi gecen sicaklik olup her sey Agaclar Bitgiler Cair cair yanip kül olurdu. Ay da da söz konusu bu her taraf Küllesmis toprak. Yüz derecede su buharlasiyor. Buda Ayin Günese bakan tarafi. Arka tarafi ise Günes görmüyen tarafida eksi Yüzelli derece .Ayin Faaliyeti Dünya Üzerinde Corafi Tabiatin Dünyayi yönlendiren bir Gezegen dir Maknetik ve diger gücler icerisinde barindiran Gel git Hareketleriyke Denizlere Akintiya cevirip sada Duru kalmasini önlüyor ve böylekile suyun eskimeyip temiz olmasi saglaniyor. Ay gidip gezip yasanip Hayat bulunan bir yer degildir. Ve Aya varilmis olsaydi burayi coktan Kolonilestiler di ve simdiye kadar yerlesip bir Paris kadar en azindan yerlesil Il yada Kent e ve Sehire benzeyen yerlesik alanlar olmazmi idi. Her seye inanmayin Bu bir yalan komplosu.

    Yasa DursunYasa Dursun29 gün əvvəl
    • @Can Caliskan Ben bu adamın yakınlarına üzülüyorum.

      Mehmet MutluMehmet Mutlu13 gün əvvəl
    • Türkçe hocan için üzülüyoru.m.

      Can CaliskanCan Caliskan16 gün əvvəl
  • Sunum, Ay'a bir uzay aracı gönderildiğini kısmen ispatlıyor belki ama insanların oraya gittiğine dair ayak izi ve getirildiği iddia edilen taşlar dışında bir bilgi yok. Ki ayak izi ve taşlar da inandırıcılığı sorgulanabilir argümanlar. Ayrıca "sistemli bir yalan söyleme" halindeki ABD rakibi ülkelerden bahsediyor. Çin Uzay Ajansının birçok uçuşu, içeriği bilinmiyor. Ayrıca olmayan bir şeyi ispat etmek daha zordur. Maalesef bu video, Ay'da o tarihte bir insan vardı, gizemine ışık tutamamış.

    Devrim Pınar GürbüzoğluDevrim Pınar Gürbüzoğlu29 gün əvvəl
  • Aya tabi gidildi dersin cunku aksini soylesen ac kalirsin para kazanamazsin gec bilgiyi. Salla istedigini inanan aptal cok var

    BABYDXSHOW YoutubeBABYDXSHOW Youtube29 gün əvvəl
  • 2:25 tamam eğer aya gitmedilerse bunları nasıl biliyonuz.

    Nadir SadiqovNadir SadiqovAy əvvəl
  • -Bana Ay’a gittim deme. -Neden? -Çünkü inanırım........

    Hiç kimseHiç kimseAy əvvəl
  • Bu adam ne derse okeyim

    nabionuz beaanabionuz beaaAy əvvəl
  • Şimdi telefonum uzay makinesinden daha fazla ram ve roma sahipse ben telefona oturarak uzaya gidebilir miyim woah

    !?!?Ay əvvəl
    • !?

      Dark BlueDark Blue13 gün əvvəl
  • Ben bir cahil akp koyunuyummm 2023 te süpergüç olup amerikayı yıkıcazzz

    Berk SözderBerk SözderAy əvvəl
    • Bsjdjjsjsjsjs

      Mehmet MutluMehmet Mutlu13 gün əvvəl
  • ben ınanmıyorum hadı gıttı nasıl olduda gerı dondu yanı ayrılan parcalar oluyor tekrar bır atesleme olması lazım vs mantıksız gelıyor bana

    murat almurat alAy əvvəl
  • Rahman Suresi 33. Ayet Ey Cin ve insan toplulukları gökyüzünden dışarı çıkmaya gücünüz yetiyorsa hadi çıkın.Oradan kudretli bir güç olmadan asla çıkamazsınız.

    Cem ŞahinCem ŞahinAy əvvəl
    • @Dr. Exgenfoe bak bu iyiydi

      Can CaliskanCan Caliskan16 gün əvvəl
    • kudretli güç bulundu mu ozaman sonuçta aya gidip geldiler.... :)

      Dr. ExgenfoeDr. Exgenfoe23 gün əvvəl
  • Videonun başlığı gerçekten gidildi mi? ana videonun başından itibaren "gidildi" "nasıl gidildi" ... gidilmediğine dair olan tezleri ortaya koysaydın. ve gidilmediğinden daha çok ilk gidilip gidilmediğine dair tartışmalar var. "İLK aya inen biziz" iddiasına karşın Gidilmediğine dair çok fazla kanıt var ve hala aksini söyleyemediler. Ben pek sevmem ama bi harun yahya'nın ayla ilgili yazdığı şeylere bakmalısın.

    Mesut TopcuMesut TopcuAy əvvəl
    • Kanıtlarını sundu zaten.

      Mehmet MutluMehmet Mutlu13 gün əvvəl
  • 0:00 Altyazı aç! HİDRA ÖLÜME İNAT! Yazıyor. Bu bir şarkı AZdrink 'den bakın.

    Halil Efe OyundaHalil Efe OyundaAy əvvəl
  • Peki bu apollo 13 Van allen kuşağını nasıl geçti çünki günümüzde 2021 de bile buradan insanlı araçlar geçilemiyor ve güneş parlamaları nasıl öldürmedi bu astronotları son olarakda dönüşde o dönemin en kaliteli çeliği 1600 1400 derece ısıya dayanabilirken 2200 derecelik sıcaklık ve yer çekiminden nasıl sağ kurtuldu ? kafamda deli sorular dolanıp duruyor :/

    zafer ertaszafer ertasAy əvvəl
  • bune ya 🙄 len madem bilmiyorsun ne diye bizi oyalıyorsn barış

    resul aytulumresul aytulumAy əvvəl
  • Ayın yüzeyinden çekilen resimler, yeryüzünün gri resimleri. Marsın yüzeyinden çekilen resimler, yeryüzünün kırmızı resimleri. Güneşin yüzeyini gösteren resimler, yanan lav taşın top şekli. Hiç bir gezegen yok. Yeryüzü gelecek ve geçmişin arasındaki tek ''An'' seviyesi. Dünyanın sınırları üstelik maddenin son sınırları. İnsanın bedeni, madde olarak maddenin içinde yaşıyor. Maddenin içinde yaşadığı için, maddeyi hem dıştan hem içten görebiliyor. Maddeye dıştan bakınca sadece maddenin anını algılıyor ama maddenin içinden dışına bakınca, madenin gelecek ve geçmişini de görebiliyor. Bu görüntü güneş ve ay olarak gözüküyor. Ay yeryüzünün geçmişini yansıtıyor. Güneş de yeryüzünün geleceğini. Ve yeryüzü de şimdiki anı oluşturuyor. Güneş ve ay maddeden oluşmayan yeryüzünün farklı zamandaki yansımaları. Bu bir Hakikat. Maddiyattan oluşan aya gitmek için, geçmiş Zamana inmek gerek, yani yerin dibine doğru. 2500 Kilometre derinlikte, yeryüzünün ortalama 27 Milyar evvelki zamana inmiş olunur. İnsan yeryüzünün geçmiş halini görmek istiyorsa, yani bitkilerin, hayvanların ve insanların dağa yaratılmadı zamanı görmek istiyorsa, aya baksın. 999 adlı kitabımda boyutların İlmini açıkladım. Bu bilim gelecek neslin Hak ilmi. Bunun şakası yok. Allah'ın düşmanları, insanları fena halde kandırarak, İnsanların degerli zamanlarını sömürüyorlar. Zalimler, Cahillerı böyle harcıyor, kullanıyor.

    Ali Muhammed AbdullahAli Muhammed AbdullahAy əvvəl
    • :))

      Can CaliskanCan Caliskan16 gün əvvəl
    • 🤣

      *K-Ş**K-Ş*Ay əvvəl
  • alt yazıyı kim yaptı lan ilk saniye niye öyle :D

    ADDJ CHkfADDJ CHkfAy əvvəl
  • hocalarımdan daha iyi anlatıyor ...

    kamil hıyarkamil hıyarAy əvvəl
  • İnsanın illaki aklina bir soru gelir bu konuyu webteknodan calip daha fazla izlenmis webteknonun gozu yasli

    Bahattin GEDİKBahattin GEDİKAy əvvəl
    • Türkçenin gözü yaşlı ağlıyor.

      Can CaliskanCan Caliskan16 gün əvvəl
  • one small step for men videosundan buraya :)

    zzzehrazzzehraAy əvvəl
  • o yıllarda Rusya değil SCBB vardı

    Fatih ATALAYFatih ATALAYAy əvvəl
  • Dünyanın gelecekteki kaderini değiştiren bazı olaylar silsilesi ; KAVİMLER GÖÇÜ , İSTANBUL’UN FETHİ , FRANSIZ İHTİLALİ , AY’A AYAK BASILMASI..!

    Mücahit MUMMücahit MUMAy əvvəl
  • Barış Özcan; Çok güzel insanların düşüncelerini manipüle eden bir İnsan olduğunu anlamaya başladım. Aya insanın ayak basmadığını eski nasa çalışanları bile sızdırmış olmasına rağmen, Barış özcan çok güzel bir çelişki ile insanları kandırmayı başarmıştır. azdrink.info/main/video/bWqctIt-lqOkZmc Biraz araştırın ve koyun gibi her söylenene aldanmayın. tebrik ediyorum barış özcan müthiş bir manipülasyon tekniği kullanmaktadır. Not: At gözlüğü takıp bana yorumda küfür etmeden önce gerçekten sağlam kaynaklardan araştırıp öyle küfür edin edeceksenizde. sağlıcakla kalın.

    Game BoxGame BoxAy əvvəl
  • videonun sonunda 20 Temmuz 1969 dan bi video koymuş şansa bak bende o uçuştan tam 38 yıl sonra doğdum, 2007.2007 dışında bi önemi daha var artık :)

    Tümer BatuTümer BatuAy əvvəl
  • "YOU TUBE MUZAFFER ALEV'', ; @ @t

    Muzaffer alevMuzaffer alevAy əvvəl
  • Ay'a gidilmedi.Dünyanın oyunu hepsi.İnanmayın böyle şeylere.Adamlar 70-80 yıl önce Ay'a gitmiş,hala koronaya çare bulamadılar.Buldular ama zamanını bekliyorlar.Mantıklı düşünün.Koronoya bitirmek mi daha kolay yoksa Ay'a gidebilmek mi? Hepsi yalan.

    Ahmet MithatAhmet MithatAy əvvəl
    • @Ahmet Mithat anladim efendim

      YAKUP ÜnalYAKUP ÜnalAy əvvəl
    • @YAKUP Ünal Onlara yalan-doğru demiyorum.Örnek olarak söylüyorum; Mesela Rusya 22 kişi götürse Ay'a çift kale maç yapsalar.Siz tv de ya da youtube da görseniz '' oooo adamlar aşmış,maç yapıyorlar,inanılmaz'' vs. dersiniz.1 gün sonra NASA yalanlasa,hemen ya NASA yalanladı Rusya gitmemiş Ay'a maç falan hikayeymiş dersiniz.Sadece NASA'ya inanıyorsunuz bu Türkiye için geçerli değil maalesef tüm dünyada böyle.Her gördüğünüze inanmayın her gördüğünüz videoya özellikle.Yoksa en iyi gelişmeleri kateden zaten Nasa.Bunu Rusya ve Çinde kabul ediyor.Demek istediğim her söylenene inanmayın.

      Ahmet MithatAhmet MithatAy əvvəl
    • @Ahmet Mithat rakibi vardı Sovyetler Birliği rakibiyi di simbi de Rusya ve Çin rakip Amerika Rusya ve Çin Uzay yarişinda cin ve Rusya damı bu yalana göre belge hazırlıyor

      YAKUP ÜnalYAKUP ÜnalAy əvvəl
    • @YAKUP Ünal Kardeşim yıldan ziyade benim vurgulamak istediğim NASA ne derse dünya ona inanıyor.Söz meclisten dışarı.Rakibi yok diyebiliriz belki ama ne derlerse doğru gözüyle bakıyoruz çünkü ABD harici diğer ülkeler bu kadar yatırım yapmıyor diyebiliriz.Kara delik olayı mesela.Güya bu fotoğraflanmış.NASA Uzayda top oynayan adam gördük dese herkes inanacak.NASA Hz.İsayı görüntüledik deyip,fotoğraf paylaşsa yine herkes inanacak çünkü adamların rakibi yok.O yüzden söylediklerinin bir çoğu doğru değil.

      Ahmet MithatAhmet MithatAy əvvəl
    • Dikkatli dinle 50yil diyor ve astronotlarin getirdiği ay taşları aydan getirildiğini doğrulanmis

      YAKUP ÜnalYAKUP ÜnalAy əvvəl
  • hayıııırrr george lucas çekti efektleri

    İsmail Kayaİsmail KayaAy əvvəl
  • Şimdi neden gidirmiyor.

    Yusuf SalihYusuf SalihAy əvvəl
    • @Dr. Exgenfoe 60 sene önce gittiler neden 5 sene bekliyorlar .

      Yusuf SalihYusuf Salih23 gün əvvəl
    • video yu izledin mi ?

      Dr. ExgenfoeDr. Exgenfoe23 gün əvvəl
  • Bizim öyretmenimiz aya gidilmediyimni iddia ediyor ama ben aya gidildiyine inanıyorum

    Lenovo lenovoLenovo lenovoAy əvvəl
  • Gerçekten çok açıklayıcı bir video olmuş ellerine sağlık Barış Abimm 🙏🏼

    Ahmet AksuAhmet AksuAy əvvəl
  • Neil Amstrong ile başka birkaç kişi daha iniyor ya ben onların yerinde olsam Neil i itibar kendim aya ilk ayak basan insan olurdum . Sonuçta diğerlerini takan yok

    Zehra TülüceZehra TülüceAy əvvəl
  • Ayda şarkı söyleyerek zıplamakmı var bi hayalimiz

    General KışGeneral KışAy əvvəl
  • Biz ülkenin sınırlarından çıkamıyoruz daha

    BeratBeratAy əvvəl
  • Apollo 13 un düşmesi sizce tesadufmu yoksa 13 cidden sanssizmi

    FBIFBIAy əvvəl
  • Videonun sonunda ağlayasım geldi normal mi

    Meryem GüneriMeryem GüneriAy əvvəl
    • Müzikten dolayı belki

      Mustafa AliMustafa AliAy əvvəl
  • Emeğinize sağlık, güzel bir video olmuş. (13000.ci yorum)

    The Untouchable TürkThe Untouchable TürkAy əvvəl
  • Aya gidildiğine inanmıyorum.

    hazan hazanhazan hazanAy əvvəl
    • Dünya düz demi

      MuhammetMuhammetAy əvvəl
    • Neden

      YamocukYamocukAy əvvəl
    • Tebrik ederim.

      Yunus Emre BurakYunus Emre BurakAy əvvəl
  • videoyu baya sonra goruyorum ama aya ilk gidilme goruntusu amerika diyorlar ama ayın kendine öz bi ruzgari ve atmosferi yok ama amerika birleşik devletleri yani abd bayragi aya dikilmiş ve bildigin dünyadan bir bayrak gibi dlagalaniyor bu bir yalan.

    XrourzXrourzAy əvvəl
    • O bayrak dediğimiz kumaştan yapılma değil. Bayrak dikilirken daha doğrusu taşınırken deforme oluyor ve buruşuyor. Saklandığı için dalgalanma görüntüsü oluşur.

      Yunus Emre BurakYunus Emre BurakAy əvvəl