Dünyanın en yalnız insanı kim?

Dünyada yapayalnız, tek başına kalmak... nasıl bir şey olurdu acaba? Bununla ilgili bir çok dizi/film çekildi. En komiklerinden biri de “The Last Man on Earth - Dünyadaki son adam.” Her zamanki gibi bir şeyler oluyor, dünyanın ayarlarını kurcalıyoruz ve bir şekilde yeryüzündeki insanların tamamı yok oluyor bu dizide. Bir kişi hariç. O kişinin post-apokaliptik bir dünyadaki yaşam mücadelesini anlatıyor işte bu hikaye. Bu kez korkunç değil de komik bir üslupla... Gelişmiş bir medeniyet, içinde insanlar kalmazsa ne işe yarar ki? Boş sokaklarda tek başına bowling oynayıp arabalara delik açmaktan başka ne yapabilirsiniz? Çok değil, biraz komik diyebileceğim bu dizinin bendeki etkisi ciddi ciddi şu soruyu düşündürmesi oldu: Tam şu anda dünyanın en yalnız insanı kim? Bu sorunun geçerli olması için insanlığın yok olmasına gerek yok. Eminim böyle biri vardır; bu soruyu daha önce de soran olmuştur düşüncesiyle konuyu araştırdım ve gerçekten de dünyanın şu anda yaşamakta olan en yalnız insanını buldum.
---
Görüntülü ve sesli hikaye anlatıcılığı derslerim başladı: superpeer.com/barisozcan

Yüklə

Baxış
1,370,132

Şərh

  • 🙋‍♂️En yalnız benim

    ARAZ JODEYRIARAZ JODEYRI2 saat əvvəl
  • Benim

    Aşçı AdamAşçı Adam14 saat əvvəl
  • düşünsenize "ben" diyip videoyu kapatıyormuş çok üzücü olurdu

    Elif SAATElif SAAT21 saat əvvəl
  • Başlı gördüm benden bahsettiğinin anladım hemen geldim

    MEHMET DOLUMEHMET DOLU22 saat əvvəl
  • Tam şu anda dünyanın en yalnız insanı benim. “Hayırlı bayramlar” kimseninkini kutlayamıyorum..

    ESMA NUR CEYLANESMA NUR CEYLANGün əvvəl
  • Dünyanın en yanlız insanı benim!

    Zeynep Sude HanZeynep Sude Han2 gün əvvəl
  • Herkes yalnizsa bu yalniz olmayanlar kim

    persephone hadespersephone hades3 gün əvvəl
  • Teşekkürler abi beni tanıtmısın

    susuz kazsusuz kaz4 gün əvvəl
  • Dünyanın değil ama galiba mahallernin en yalnızı benim

    Boran KurşunBoran Kurşun4 gün əvvəl
  • Yalnız olmak için sadece tek başına olmak gerekmiyor. Bazen milyonlarca insan içinde bile yalnızız.

    A LonelyA Lonely4 gün əvvəl
  • Bir gün barış özcan ın benimle ilgili bir video yapacağı aklıma gelmezdi

    Mariposa xxmissedyouMariposa xxmissedyou6 gün əvvəl
  • Hayatımda hiç arkadaşım olmadı sınıfta bile ismini bilmediğim kişiler var ailemlede pek konuşmam ve dışarıda çıkmam en son 2020nin yazında ailemin zoruyla çıkmıştım

    GREGORY HEFFLEYGREGORY HEFFLEY7 gün əvvəl
  • benim abi

    Hakan TekinoğluHakan Tekinoğlu7 gün əvvəl
  • benim :D

    Cem YamanCem Yaman7 gün əvvəl
  • Ben

    Yakup KarakoçYakup Karakoç8 gün əvvəl
  • Benim

    Başak ÇağırBaşak Çağır8 gün əvvəl
  • 8:48 Allah korktum

    Yıldız ÇelikerYıldız Çeliker8 gün əvvəl
  • Barış bey bu video boş olmuş

    IremIrem9 gün əvvəl
  • Bence mantığı hatalı bir video ama Barış Bey’in emeğine sağlık tabi:)

    Dilek AslanDilek Aslan9 gün əvvəl
  • Ben.

    NurNur9 gün əvvəl
  • yine harikasın.

    White ashWhite ash9 gün əvvəl
  • benim barış abi benim

    Jack RubyJack Ruby10 gün əvvəl
  • ben

    çılgın erençılgın eren10 gün əvvəl
  • sap değiliz yalnızlığı kendimiz seçiyoruz

    Elif YıldızElif Yıldız11 gün əvvəl
  • Bu vidyo doğru değil gerçek yanlız benim benim

    Alihan BaşolAlihan Başol11 gün əvvəl
  • Ben

    Damla ErkenDamla Erken11 gün əvvəl
  • Atlatmadan izledim başarılı video olmuş

    Johnny JoestarJohnny Joestar12 gün əvvəl
  • Acaba hangi BEN diyenin yorumu tutacak

    Video Kitaplığı B&BVideo Kitaplığı B&B13 gün əvvəl
  • Abi o ayın yörüngesinde uzay sondasını kontrol eden astronot vefat etmis, onunla ilgilide bi video ceksen tekrardan.

    Muhammet YusufMuhammet Yusuf13 gün əvvəl
  • Tarzan bu mu?

    المترجم التركي للعربالمترجم التركي للعرب14 gün əvvəl
  • Ben

    Art’a BellaArt’a Bella14 gün əvvəl
  • Bunu bana soracaksın o benim 😥😥

    Ali sahilliAli sahilli15 gün əvvəl
  • Artık hayatta değil 29.04.2021

    Anıl YalçınAnıl Yalçın15 gün əvvəl
  • 50 km X 50 dk Michael Collins dün vefat etti. ARE

    Tamer YıldırımTamer Yıldırım15 gün əvvəl
  • Ben

    Hatice KüçüksariHatice Küçüksari15 gün əvvəl
  • R.I.P Micheal Collins

    Erkan DGErkan DG15 gün əvvəl
  • Micheal Collins öldü..

    AysuAysu15 gün əvvəl
  • Maalesef hayatını kaybetti bugün Michael collins 🥺

    Buse UrcanBuse Urcan16 gün əvvəl
  • Kim yanlız dersiniz ben yanlızım çözümünüz var mı?

    Şevval DemirŞevval Demir16 gün əvvəl
  • 1:21de bi korktum

    İjlâlİjlâl16 gün əvvəl
  • Gelişmek her zaman ilerlemek anlamına gelmiyor' videonun özeti diyebilir miyiz bence diyebiliriz.

    AY DEDEAY DEDE16 gün əvvəl
  • Gece gece düştük buralara 👏🏽👏🏽

    Büşra ErdoğanBüşra Erdoğan16 gün əvvəl
  • Dost istersen ALLAH(C.C) yeter, çünkü O kullarına şah damarından daha yakındır ve bizi bizden iyi bilendir... Bunun bilincinde yaşayan insanlar kendini hiçbir zaman yalnız hissetmezler...

    Murat YıldırımMurat Yıldırım17 gün əvvəl
  • Bi an benim adımı söyleyecek sanmıştım D:

    ßāmßøłßīßāmßøłßī17 gün əvvəl
  • dunyanin en yalniz insani kalabaliklar icinde yalniz olan insandir, kafasinin icinde.. videonun basligini gorunce michael collins'den bahsedecek mi dedim, bahsetti. bi gazetecinin michael ile roportaji var, adam belli ki oraya bi drama yapmak icin gitmis, michele dedi seni evrenin en yalniz adami sectiler, o da iplemedi, sonra zorladi, bak iste o kadar gittin arkadaslarin indi tarihe gecti senin adini kimse bilmiyor vs bunlar aslinda durumla uyusuyor vs, adam dedi ben askerim gorevimi yaptim, sonra gazeteci sordu, arkadaslarin donemeseydi sende intihar edermiydin, yoo hic dusunmedim dedi, gorevimi yapmaya devam ederdim dedi. bu is bu kadar yani.

    extoprakextoprak18 gün əvvəl
  • ben

    mehmet ali kanıkmehmet ali kanık18 gün əvvəl
  • A videomu çekmişler

    zeynep mckzeynep mck18 gün əvvəl
  • Ben

    BAYTurta 21BAYTurta 2119 gün əvvəl
  • 01:20 bir anlık benden bahs edecekmiş gibi hissettim

    Hey there! I am using YoutubeHey there! I am using Youtube20 gün əvvəl
  • Senin kanalın canlı dersten daha faydalı jsjsjs

    YUSUF XDYUSUF XD20 gün əvvəl
  • Yalnız olmak kötü bir şey değildir. Kötü olan *"yalnız hissetmek"*

    Züleyha SudeZüleyha Sude20 gün əvvəl
  • Dünyanın en yalnız insanı kim bilmem ama. Herkes bence zaten kendi içinde yalnız.

    Bülent KaramanBülent Karaman20 gün əvvəl
  • Kendimi yalnız hissederken karşıma çıktı.

    Müjde Mizgin KarMüjde Mizgin Kar20 gün əvvəl
  • buyurun benim

    mavi.mavi.20 gün əvvəl
  • videonun adını görünce ben diyenler xD

    Yone EngageYone Engage21 gün əvvəl
  • Yanlızlık mesafe ile ölçülemez bence . Bazen 7 milyar insan için de de yalnız olabilirsin.

    Muhammed MamasalievMuhammed Mamasaliev21 gün əvvəl
  • keşke ben olsam

    LeedLeed21 gün əvvəl
  • Gözlerim doldu...

    Az Biraz MutluAz Biraz Mutlu21 gün əvvəl
  • Dünyanın en yalnız insanı benim boşuna aramayın

    rıza bülbülrıza bülbül21 gün əvvəl
    • #SaveRalph

      Mana #SaveRalphMana #SaveRalph21 gün əvvəl
  • İlkel balta nedir ya düz balta o Allah Allah baltanın moderni mi var dmdmdmd Bu arada dünyanın en yalnız insanı kalbi kırık olanlardır gerisi hikaye etrafında binlerce insan vardır görmek istediğin konuşmak istediğin gözlerine bakmak istediğin tek insan vardır o yanında yoksa dünyanın en yalnız insanısın. Etrafında insan olmaması değil hocam yalnızlık... Bu video şimdi bize ne kattı onu düşünelim yalnızlığı doğru tanımlamak lazım yalnızlığın tanımı böyle basit olamaz.

    Quellcrist FalconerQuellcrist Falconer21 gün əvvəl
  • ben direk cevap veriyim sen

    Speed AnimsSpeed Anims21 gün əvvəl
  • Barış abim videomu çekiyorsun insan bi haber eder

    Zeynep aygülZeynep aygül21 gün əvvəl
    • Haha bende kaçırmışım bu videoyu

      hahhahahaha hahhaha MALhahhahahaha hahhaha MAL21 gün əvvəl
  • Ben:(

    Bonex 35Bonex 3521 gün əvvəl
  • 1969 yılında uzaya insan gönderildiğine bir türlü inanasım gelmiyor neden inanamıyorummmm büyük bir yalann bence

    Miraç GazioğluMiraç Gazioğlu21 gün əvvəl
  • Ben

    İlayda Yıldızİlayda Yıldız21 gün əvvəl
  • Tüyler diken diken breeeee

    miray yahyaoğlumiray yahyaoğlu22 gün əvvəl
  • Çok duygulandım abi bana video mu yaptın

    SevdaSevda22 gün əvvəl
  • ben

    HasijiHasiji22 gün əvvəl
  • BENİM

    Kerim ÇakırKerim Çakır22 gün əvvəl
  • Bunu izlerken aklıma küçük prensten bir söz geldi "insanların içinde de yalnizdir insan"

    Senanur AksakallıSenanur Aksakallı22 gün əvvəl
    • 😔Bunu okumuştum.

      Helin TaşkınHelin Taşkın14 gün əvvəl
  • Barış Özcan gerçekten çok güzel konuşuyor, anlatıyor. Bütün öğretmenler kendini dinletebilse, güzel konuşabilen öğretmenler olsa daha güzel olurdu fikrimce.

    SapphoSappho22 gün əvvəl
  • Video başlığının cevabı *BEN*

    bColtbColt22 gün əvvəl
  • Ben çok yalnızım

    SCP VakfıSCP Vakfı22 gün əvvəl
  • Benim

    SCP VakfıSCP Vakfı22 gün əvvəl
  • Diziyi bitirdim güzeldi😂

    Dostum Bu EpikDostum Bu Epik22 gün əvvəl
  • Bi an ayna tutucak diye korktum.

    PROXY-BETAPROXY-BETA22 gün əvvəl
  • Barış Özcan’ın beni anlattığı bir video. Teşekkürler abi

    Talip ÖzdemirTalip Özdemir22 gün əvvəl
  • Ben

    Fatih YıldırıımFatih Yıldırıım22 gün əvvəl
  • Sa kendimi izlemeye geldim

    SakuraSakura22 gün əvvəl
  • Dünyanın en yanlız insanı yok çünkü o benim😥😥💔💔

    Anime kızzs UwUAnime kızzs UwU22 gün əvvəl
  • Ayda yalnız olmak mı yoksa kalabalığın içinde yalnız olmak anlaşılmamak mı ?

    Mustafa Y.Mustafa Y.22 gün əvvəl
  • Bence ben

    Ahmet Eren OnurAhmet Eren Onur22 gün əvvəl
  • ben

    AlimohammadAlimohammad22 gün əvvəl
  • ben

    Tunahan KoçoğluTunahan Koçoğlu22 gün əvvəl
  • Ben

    Dilek KirazDilek Kiraz22 gün əvvəl
  • Dünyanın en yalnız insanı ne delik adam nede ayın çevresinde dolaşan astranottur, dünyanın en yalnız insanı kalabalıklar için yalnız olanıdır.

    ayşe Sosyologhayşe Sosyologh23 gün əvvəl
  • azdrink.info/main/video/iJewl4luuYWkgnw

    Ercan AKGÜLErcan AKGÜL23 gün əvvəl
  • Ben

    Efe SökmenEfe Sökmen23 gün əvvəl
  • ben

    KYROPKYROP23 gün əvvəl
  • Benim

    Enes HarunEnes Harun23 gün əvvəl
  • Efendim Barış Abi ?

    Becky!Becky!23 gün əvvəl
  • Annem türkçe öğretmeni sandı

    Gül sen aGül sen a23 gün əvvəl
  • Benim

    Olur Mu OlurOlur Mu Olur23 gün əvvəl
  • Me.

    Who Am IWho Am I23 gün əvvəl
  • Ben

    HakanHakan23 gün əvvəl
  • İnş videoyu izlemeden yoruma ben yazan ergenler görmem

    Meryem KuşmanMeryem Kuşman23 gün əvvəl
    • Var fakat yalnız oldukları için göremiyorsundur😉

      hahhahahaha hahhaha MALhahhahahaha hahhaha MAL21 gün əvvəl
  • LQN Bİ DE TARZAN KALMİŞ DI .d

    Fatih AslanFatih Aslan23 gün əvvəl
  • En büyük yalnızlık, hiç anlaşılmamaktır..

    DenizDeniz23 gün əvvəl
  • Ben

    thethe24 gün əvvəl
  • Tabiki benim

    BK HighBK High24 gün əvvəl