Cenk ve Erdem kanalımı ele geçirdi :)

2025'te dünyayı ele geçirme planlarıyla bilgisayarıma sızan Cenk & Erdem ikilisini hazır bulmuşken bir güzel muhabbet ettik :) Bu güzel buluşmaya vesile olduğu için Intel 11.nesil işlemcili Asus bilgisayarlara ve Vatan Bilgisayar'a çok teşekkürler. 11. nesil Intel işlemcili ASUS bilgisayarlar hakkında ayrıntılı bilgi için: bit.ly/2XZBJyu

Yüklə

Baxış
651,651

Şərh

  • Çeyrek asırdır takip ettiğim ikiliyle videonun sonlarında bir de duvar kağıdı hatırası çektirdik. Müebbet bir muhabbet esnasında kullandığımız bilgisayarların çok fazla ayrıntısına giremedik ama merak edenler için 11. nesil Intel işlemcili ASUS bilgisayarlar şurada: bit.ly/2XZBJyu Not: Cenk&Erdem butonlu model sadece bende var ;)

    Barış ÖzcanBarış Özcan3 ay əvvəl
    • Alaasız olacak ama çocuğunuz nerede eğitim alıyor, Türkiye'de mi yaşıyorsunuz?

      92929299 030030392929299 030030310 gün əvvəl
    • EVT

      Kzy64Kzy6420 gün əvvəl
    • MERHABALAR BARIS ABI IYI CALISMALAR ABI BANA ACIL ULAŞIRMISIN UZAT TASI ILE ALAKALI

      sinan baransinan baran21 gün əvvəl
    • MERHABALAR BARIS ABI IYI CALISMALAR ABI BANA ACIL ULAŞIRMISIN UZAT TASI ILE ALAKALI

      sinan baransinan baran21 gün əvvəl
    • @Adaigo Moonstar Dazzle Algoritma öğrenerek başlayabilirsiniz

      Mustafa GÜVENMustafa GÜVENAy əvvəl
  • ilk boş videon

    Hamza AyarHamza Ayar20 saat əvvəl
  • Uzun zamandır bu kadar gülmemiştim

    feyyaz topaloğlufeyyaz topaloğlu20 saat əvvəl
  • Bu videoyu kaldır artık kanalım girişinden

    crixus crcrixus cr2 gün əvvəl
  • Bu adam olmasa Türkleri kim temsil edicek.

    Efe SiranEfe Siran5 gün əvvəl
  • Bu adam olmasa

    Efe SiranEfe Siran5 gün əvvəl
  • Minik işlemcimiz cenk

    Hiyuki & BaltazarHiyuki & Baltazar6 gün əvvəl
  • 4yaşımdan beri seni seyrediyor 11 yaşındayım Abi ilk insanlardan olsaydın 5milisaniyede 23. yüzyıldaydık

    Emir CihanEmir Cihan8 gün əvvəl
  • Nasıl oldu?!

    Simon RileySimon Riley9 gün əvvəl
  • kolay gelsin.

    no nameno name9 gün əvvəl
  • Çok uzuuuuunn zamandır takip ederim cen erdem beyleri bir videoda yoruma yorum bölümlerinden birnde barış özcanıda banlıyolar kafa adam bunlar

    Osman BekriOsman Bekri10 gün əvvəl
  • Hocam ayyıldız time söyleyin kanalınızı kurtarsın

    Johnny JoestarJohnny Joestar12 gün əvvəl
  • ğ

    sefa karaçamsefa karaçam14 gün əvvəl
  • Solucan delikleri ve kara delikler hakkinda bi vidyo istiyorum yorumumu degerlendirin lutfen

    muhtesem filmlermuhtesem filmler14 gün əvvəl
  • Solucan delikleri ve kara delikler hakkinda bi vidyo istiyorum yorumumu degerlendirin lutfen

    muhtesem filmlermuhtesem filmler14 gün əvvəl
  • Solucan delikleri ve kara delikler hakkinda bi vidyo istiyorum yorumumu degerlendirin lutfen

    muhtesem filmlermuhtesem filmler14 gün əvvəl
  • 💐🙋🏽‍♂️👏🏻👏🏻

    azat kayaazat kaya19 gün əvvəl
  • Dokunmatik laptop hiç görmedim

    Sakın profilime basmaSakın profilime basma20 gün əvvəl
  • Burdakilerin çoğunun yaşı benden küçüktür cenk ve erdemi bilmezler barış abi :)

    olike456olike45622 gün əvvəl
  • Efsane olmuş bu ya:)))

    Tolga TolgaTolga Tolga23 gün əvvəl
  • lütfen bunla ilgili vidio yap

    Ömer ÖztürkÖmer Öztürk23 gün əvvəl
    • Evet bencede öyle videolar yap abi

      YİĞİT ALP AlanYİĞİT ALP Alan23 gün əvvəl
  • merhaba barış özcan marketlerde yüzkremi falan satılırya o maddeleri hayvnlar üzerinde deniyorlar ve hayvanlar ölüyor. lütfen save ralph vidiosunu izlersen nedemek istediğimi anlarsın

    Ömer ÖztürkÖmer Öztürk23 gün əvvəl
    • Evet bencede öyle videolar yap abi

      YİĞİT ALP AlanYİĞİT ALP Alan23 gün əvvəl
  • azdrink.info/main/video/jI_Wm4qooqiEgqI....

    TR MORFENTR MORFEN25 gün əvvəl
  • Benim abimim ismi erdem :)

    CİMBOM 1905CİMBOM 190525 gün əvvəl
  • Abi Mösyo Taha senin içeriklerine hayrannn yani.Bir Potterhead-den beyle bir şey beklemiyordum.

    Reis XDReis XD28 gün əvvəl
  • adı erdem olan bne jsjsj

    swox1npubgswox1npubgAy əvvəl
  • azdrink.info/main/video/sWW02KKD1XGGoJ4

    Tuna KöseogluTuna KöseogluAy əvvəl
  • 😌

    RumuzAbdullah AdemoğluRumuzAbdullah AdemoğluAy əvvəl
  • abi zaten cenk ve erdemle zoomdan online olarak bağlanmışsın

    Neslihan Güneş CandanNeslihan Güneş CandanAy əvvəl
  • Yine çok güzel bir yayın olmuş Psikolojiyle ilgili bozuklukları; psikolojik filmleri, psikolojisi bozuk olan şarkılar, ünlüler üzerinden anlattığımız, sokak röportajlarına da başladığımız psikolojiyi gelin bizim eğlenceli üslubumuzdan da izleyin 😊😊

    AloFreud HattıAloFreud HattıAy əvvəl
  • ha

    Resul BeyResul BeyAy əvvəl
  • O baştaki barışı görmelerini sağlayan şeyin zoomda olmaları olduğunu fark eden tek kişi ben miyim

    Alloy DreemurrAlloy DreemurrAy əvvəl
    • @Alloy Dreemurr aferin bana

      MKY SHOWMKY SHOW9 gün əvvəl
    • @MKY SHOW afrm

      Alloy DreemurrAlloy Dreemurr9 gün əvvəl
    • Bende farkettim

      MKY SHOWMKY SHOW9 gün əvvəl
  • .

    İbrahim Barış Demirbaşİbrahim Barış DemirbaşAy əvvəl
  • NE...

    MASTER DARKMASTER DARKAy əvvəl
  • oyunculuk desen var :)

    DundarzadeDundarzadeAy əvvəl
  • Ay yaaa Cenk Erdem i ozlemisim . Bilmiyordum AZdrink kanalı olduğunu

    Deutsches TagebuchDeutsches TagebuchAy əvvəl
  • adamlar zoomdan konuşuyo snle wat

    yiğit gezeryiğit gezerAy əvvəl
  • Ben bu adamların podcast ini dinliyordum

    bedirhan güzelderebedirhan güzeldereAy əvvəl
  • Barış kardeşim Svalbard kuresel tohum deposu hakkindada bi video yapmayi dusunurmsn senden dinlemek hoş olur

    Big BossBig BossAy əvvəl
  • ZINK!

    Orhan Selim GünayOrhan Selim GünayAy əvvəl
  • 9:47 acaba barış abimiz ne arattı🤔🤔🤔

    Mehmet kutsiMehmet kutsiAy əvvəl
  • Süper bir içerik olmuş. Elinize sağlık.

    Ali gürsoyAli gürsoyAy əvvəl
  • Barış Abi solucan delini anlatırmısın gerçekmi keşfedildimi senden dinlemesi daha iyi oluyo

    hululu ululuhululu ululuAy əvvəl
  • İlk kez şimdi bu video ile keşfettim. Çok teşekkür ederim, aşırı derecede eğlenceli bir videoydu :)

    Muhammet Ali GündüzalpMuhammet Ali GündüzalpAy əvvəl
  • bide bence cenk ve erdemden mısmıl bir antivirüs iste bence yoksa bütün bilgilerin çalınıp başkaları tarafından kullanılabilir

    hüseyin tabakhüseyin tabakAy əvvəl
  • duck duck go bile

    hüseyin tabakhüseyin tabakAy əvvəl
  • galiba artık kimse gizlice yapay zekayı kullanamayacak herkes ister istemez yakalanacak

    hüseyin tabakhüseyin tabakAy əvvəl
  • Barış abi selamlar Conway Düğümü problemi ile ilgili bir video hazırlarmısınız abi saygılar iyi günler...

    Hüsamettin KaraHüsamettin KaraAy əvvəl
  • BENDE ERDEM ABİ ORGAN MAFYASI DEĞİLİZ AMA Bİ KALBINI ALIRIZ

    AE AHMET ERDEMAE AHMET ERDEMAy əvvəl
  • bune ab nvbhjcnxov

    Mustafa ArdaMustafa ArdaAy əvvəl
  • barış bey mrb sizin ince düşüncelerinizde bir epipiz bezi hakkında bilgi alabilirmiyiz çok yalan yanlış bilgi var ve bu konu beni gerçekten çok etkiledi ve çığır yaratacak bir konu tarih boyu epipiz bezi hakkında çok şeyler geliştirilmiş ama günümüzde çok yalan yanlış bilgi kirliliği var siz el attınızmı çeker çıkarır doğru bilgilerle bizi aydınlatırsanız çok sevinirim

    MESUTUN MACERALARIMESUTUN MACERALARIAy əvvəl
  • Bir soru verim.Space X in 2020_2030 ilerde burakacaxi roketde neler var?cihaz olarak.

    Samsung AzercellSamsung AzercellAy əvvəl
  • Barış abi püyete geleceksin dimi ben o okuldayım

    Timur-Oğuz Kaan GüvenTimur-Oğuz Kaan GüvenAy əvvəl
  • "Nice paralel evrelerde görüşmek üzere" bu bir gönderme mi?

    ilker topyanilker topyanAy əvvəl
  • Abi tarsus 82 evler mahallesindeki kazı da ne cıktı bu konuda bir video hazırlarmısin

    Mustafa YalçınMustafa YalçınAy əvvəl
  • yapay zekanin bukadar hafife alinmasi hic hos degill!! ve her^alanda profosorde olsak birseylerin sonunda birseyleri hafife aliyoruz,, bu yuzden bilim dunyasinda ck kucuk bir yerdeyiz...

    elem grillelem grillAy əvvəl
  • Abi merhaba. Blade Runner 2049'un film analizini de yaparsan çok sevinirim. Bekliyorum.😊

    Randle Patrick McMurphyRandle Patrick McMurphyAy əvvəl
  • azdrink.info/plus/jIMPAYal3mHG0f1cjJT9_Q.html

    Bill CarrisBill CarrisAy əvvəl
  • myheritage uygulamasının muhtemel yarar ve zararları ile ilgili video yapabilir mısınız?

    Hasan AksoyHasan AksoyAy əvvəl
  • Bu adamların TV8 deki programlarını hatırlıyorum sonra gorada şimdide burda

    NevzatNevzatAy əvvəl
  • XD sdnajdkasdhkahdas

    Oyun ZamanıOyun Zamanı2 ay əvvəl
  • sa,

    Yusuf Efsa SeçilmişYusuf Efsa Seçilmiş2 ay əvvəl
  • Barış abi bu videoyu izledikten sonra bir daha bilgisayarı açmayabilirim

    Numan Samed KolNuman Samed Kol2 ay əvvəl
  • ben alt+ctrl+f8 basdım hiç bir şey baş vermedi

    D&F KanalıD&F Kanalı2 ay əvvəl
  • #CENKLERDEM

    KtH Pubg TeamKtH Pubg Team2 ay əvvəl
  • flash tv

    emirhan arpacıkemirhan arpacık2 ay əvvəl
  • Bu video 201 kare den oluşmaktadır.

    FUAXFUAX2 ay əvvəl
  • Videonun 15.54 dakikasında 25.kare olayı var sanırım kameralar arası geçiş yaparken kurguda sorun olmuştur ama ilginç olaymış video güzel 🙏

    Ansın özdemirAnsın özdemir2 ay əvvəl
  • B bir dakika bir video da yapay zeka varsa muhtemelen 2 tane olur karsılaştırmak amacıyla acaba bir bariş özcan robotmu ? LDJFKFJDKJFKRHKEHR

    YEDYED2 ay əvvəl
  • HAHAHA İLAHİ BARIŞ BEY ŞAKALADINIZ BİZİ YAHU HAHAHAHAHA

    Benrey BenreyBenrey Benrey2 ay əvvəl
  • Little little keyboard.

    Dilaver KEKLİKCİDilaver KEKLİKCİ2 ay əvvəl
  • .

    Lucky YouLucky You2 ay əvvəl
  • Abi sen bu saniyeyi neden tutuyosun

    İbrahim Bağrıyanıkİbrahim Bağrıyanık2 ay əvvəl
  • Barış abi çok saçma ama arama geçmişini gerçekten çok merak ediyorum 😂❤️

    Ramazan ÖndilRamazan Öndil2 ay əvvəl
  • Jjj

    James BurakJames Burak2 ay əvvəl
  • İnşallah yapay zekanın bizi geçecek günleri görmeyiz.

    Ferhat BülbülFerhat Bülbül2 ay əvvəl
  • Teşekkürler.

    TarıkTarık2 ay əvvəl
  • Harbiden yapay zekamı ya bu

    NinjaCatNinjaCat2 ay əvvəl
  • Abi videolarin ćok güzel allahı sevenler +1nolur

    ECE TURANECE TURAN2 ay əvvəl
  • Barış abi sa

    serkan uyumazserkan uyumaz2 ay əvvəl
  • yutkunarak nice diyen adama benziyorsun

    RaflenRaflen2 ay əvvəl
  • Nutellalı ekmek yiyordum üstüme nutella düştü kalıp givi aldım

    chaéfpinkie #WeLoveYouJungKookchaéfpinkie #WeLoveYouJungKook2 ay əvvəl
  • *SANA NASIL ULAŞA BİLİRİM BİLMİYORUM AMA BU YORUMU OKUYOSAN GERÇEKTEN SANA VE SENİN İNCE FİKİRLERİNE TAVSİYENE İHTİYACIM VAR YARDIMCI OLURMUSUNUZ*

    Sefa YazanSefa Yazan2 ay əvvəl
  • 40 yaş üstü amca esprileri...

    ayse yurtayse yurt2 ay əvvəl
  • Barış abi efsanesin

    AKYÜZ HAFRİYATAKYÜZ HAFRİYAT2 ay əvvəl
  • barış abi acun diye biri sana bi teklif vericek sakın kabul etme abi

    Nazmiye özayNazmiye özay2 ay əvvəl
  • Barış Özcan tam bir yazar ismi taşıyorsun. Kitap yazmayı düşünüyor musun?

    Mehmet DEMİRMehmet DEMİR2 ay əvvəl
  • başta mandolorianın ışlığını çalması peki

    batuhan isa daşdanbatuhan isa daşdan2 ay əvvəl
  • Bilim kurgu film yada dizileri öneren bir video gelsin lütfen...🌹

    Mona RosaMona Rosa2 ay əvvəl
  • bu dislike lar nerden geliyo allah aşkına yaa

    Black WidowBlack Widow2 ay əvvəl
  • Barış özcan Vidyo izlerken odasına zomzomdan Barış ve Robot Cenk bastı.mp4

    EfeHanpLays :3EfeHanpLays :32 ay əvvəl
  • Zoom var olda

    Pubg GamerPubg Gamer2 ay əvvəl
  • başta manalorian theme iyi olmuş :D

    Xeas_54Xeas_542 ay əvvəl
  • ABİ TELEFONUMDA NE VAR ÇEK

    Serhan PolatSerhan Polat2 ay əvvəl
  • Benim gözüm o laptopa takıldı

    Mahmut KayaMahmut Kaya2 ay əvvəl
  • Abi kılan dığın Asus zenbuk Pro Duo tavsiye edrmisin

    Alperen ÇolakAlperen Çolak2 ay əvvəl
  • Ne zaman konuya girecekler diye düşünürken sonuna kadar izledim 🤔

    Ömer FârukÖmer Fâruk2 ay əvvəl
  • Barış abi bana kendimi salak gibi hissettirmekten vazgeç

    Hava OksijenHava Oksijen2 ay əvvəl
  • Saat bana Salvador Dali nin tablosunu hatırlattı

    Hava OksijenHava Oksijen2 ay əvvəl
  • Barışabi bana bir kitab atsana

    Azad MeherremovAzad Meherremov2 ay əvvəl